در حال بارگذاری ...

چهارمین دورۀ «جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه» در کرمان آغاز به کار کرد

هنرمندان ۲۸ استان کشور و ۱۶ کشور جهان، در این جشنواره حضور دارند که هنرمندان سایر کشورها در بخش جنبی جشنواره و با عنوان مجری اجرا خواهند کرد

به گزارش تئاتر کرمان، چهارمین دورۀ «جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه» در کرمان آغاز به کار کرد . 

 در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به زعم مشکلات و شرایط سخت کشور به جهت بیماری کرونا و با وجود همه تنگناها امسال نیز چهارمین جشنواره ستاره های صحنه در کرمان برگزار شد .

وی افزود: هر فعالیت هنری و هر اقدامی در عرصه فرهنگ و هنر نیازمند همراهی و حامیانی برجسته و دغدغه مند دارد و در دوره ی اخیر نیز با شرایط موجود، حمایت شهردار و همراهی سایر نهادها در جهت حمایت از اموزشگاه هنرهای نمایشی آرین ،مجری برپایی این جشنواره  قابل تقدیر است.

علیزاده گفت: برگزاری جشنواره ستاره های صحنه در جهت کشف و پرورش استعدادهای جدید نقش مهم و موثری داشته و خواهد داشت و در آینده نیز شاهد بروز چهره های جدید در این حوزه خواهیم بود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری جشنواره ستاره های صحنه ، شاهد استمرار این جشنواره و حضور همه عزیزان هنرمند در صحنه اجرا باشیم.

چهارمین دوره از جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه از  ۲۹ بهمن‌ماه در شهر کرمان آغاز شده و تا یکم اسفندماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه تا جمعه یکم اسفندماه، هر روز ساعت ۲۱، بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه را از طریق ویژه‌برنامه «کرمونی‌شو ۵» از پیج اینستاگرام @kermooneman مشاهده کنند.

هنرمندان ۲۸ استان کشور و ۱۶ کشور جهان، در این جشنواره حضور دارند که هنرمندان سایر کشورها در بخش جنبی جشنواره و با عنوان مجری اجرا خواهند کرد.




نظرات کاربران