در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:

الگوی راهبردی ما در سالهای اخیر ، تقویت موسسات فرهنگی و هنری بوده است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم پایانی دومین جشنواره «مجری شو » گفت : سیاست و الگوی راهبردی ما طی چند سال گذشته ، تقویت موسسات فرهنگی و هنری برای تصدیگری فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح استان بوده است .

به گزارش تئاتر کرمان، محمد رضا علیزاده در مراسم اختتامیه دومین جشنواره «مجری‌شو» که در فضای باز  خانه-باغ وزیری کرمان‌برگزار شد ،سخن می گفت؛ افزود :  نتیجه این هدف‌گذاری  رشد ۱۰۰ درصدی تعداد این موسسات و حضور آنها در اجرا و انجام بخش قابل توجهی از فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر استان است .

وی تصریح کرد : بی شک اگر محدودیت های ناشی از کرونا نبود ، این نقش آفرینی ، بیش از پیش نمود داشت .

مهدی حشمتی، دبیر دومین دوره جشنواره مجری‌شو،  نیز در سخنانی گفت :  در این جشنواره و  از بین ۳۸ هنرجو که فیلم‌ اجرای  خود را برای دبیرخانه فرستاده بودند ، ۱۰ نفر  به مرحله نهایی داوری رشیده و  از بین آنها  ۶ نفر که بیشترین امتیاز را داشتند؛برای اجرا در اختتامیه جشنواره  بر اساس رای هیات داوارن ،انتخاب شدند .

در  مراسم پایانی جشنواره و بر اساس آرای هیات داوران ؛ مقام سوم  به سمیرا خبازیان رسید و مقام دوم را حمزه سلمانی کسب کرد. ضمن این که هیات داوران هیچ کدام از هنرجویان را حائز رتبه اول ندانست.

 

در دومین جشواره«مجری شو» از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  به پاس حمایتهای این اداره کل از برگزاری  جشنواره  در دوره قبل ، تقدیر شد .

جشنواره «مجری شو» از سوی آکادمی صحنه کرمان با  مدیریت مهدی حشمتی برگزار گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران