در حال بارگذاری ...

نشست تخصصی نمایش‌نامه‌خوانی به مدت 5 روز در کرمان برگزار می‌شود

در هفته نمایش‌نامه‌خوانی که با جلسات نقد و بررسی همراه است نمایش‌نامه‌های رویا به نویسندگی امیرحسین جلال کمالی ۲۳ مهر، ریل‌ها در مه نوشته علی منصوریان ۲۴ مهر، هیچ دیداری در کار نیست به نویسندگی مهدی صادقی ۲۵ مهر، بازگشت نوشته مهران حسن‌زاده ۲۶مهر و بهار، تابستان، پاییز، زمستان به نویسندگی ابراهیم عرب‌نژاد ۲۷ مهر خوانده می شود

به گزارش تئاتر کرمان، بابک دقیقی ضمن اعلام خبر فوق گفت:  نشست تخصصی نمایش‌نامه‌خوانی به مدت 5 روز در کرمان برگزار می‌شود.
وی افزود: در هفته نمایش‌نامه‌خوانی که با جلسات نقد و بررسی همراه است نمایش‌نامه‌های رویا به نویسندگی امیرحسین جلال کمالی 23 مهر، ریل‌ها در مه نوشته علی منصوریان 24 مهر، هیچ دیداری در کار نیست به نویسندگی مهدی صادقی 25 مهر، بازگشت نوشته مهران حسن‌زاده 26مهر و بهار، تابستان، پاییز، زمستان به نویسندگی ابراهیم عرب‌نژاد 27 مهر خوانش می‌گردند.
مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمان عنوان کرد: نشست تخصصی نمایش‌نامه‌خوانی به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمان و از 23 لغایت 27 مهرماه هر روز از ساعت 18:30 در محل تماشاخانه موج نو واقع در خیابان شهید مطهری غربی کوچه 25 پلاک 425 برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: آثار ارائه شده در این نشست محصول برگزاری کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی منجر به تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمان است که بر اساس دو کتاب «آن بیست وسه نفر» خاطرات خودنوشت احمد یوسف‌زاده و «جراحی در خاک‌ریز» نوشته آذر همتی نگاشته شده است.




مطالب مرتبط

نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد و محله‌های شهر کرمان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد و محله‌های شهر کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمان، نخستین جشنواره تئاتر بچه های مسجد و محله های شهر کرمان از سوی حوزه هنری و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از 19 تا 21 آذرماه در مجموعه تئاتر شهر کرمان ...

|

نظرات کاربران