در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولین استان

تفاهم نامه ساخت تماشاخانه شهرستان انار امضا شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، شهردار انار، رئیس انجمن هنرهای نمایش کرمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر انار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار، تفاهم نامه ی ساخت پلاتوی شهرستان انار امضا شد .

به گزارش تئاتر کرمان، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، شهردار انار، رئیس انجمن هنرهای نمایشی کرمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر انار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار، تفاهم نامه ی ساخت پلاتوی شهرستان انار امضا شد .

علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست گفت: شهرستان انار پیشینه و ظرفیت خوبی در حوزه نمایش دارد و هنرمندان تئاتر آن بارها در جشنواره های مختلف درخشیده و صاحب مقام شده اند. این مطالبه و خواست به حق نیز وجود دارد که مسوولان نیز، زیرساخت ها ی لازم را برای تسریع این جریان مثبت فرهنگی و هنری ایجاد نمایند.

وی گفت: ساخت این تماشاخانه در شهرستان انار می تواند آغازگر حرکت های مثبت و پر شتابی باشد که در حوزه نمایش این شهرستان قابل پیش بینی خواهد بود.

در ادامه شهردار انار افزود: شهرداری تلاش کرده است با تعامل با سایر دستگاه ها در زمینه ایجاد زیرساخت های فرهنگی و هنری شرایط مناسب و قابل قبولی برای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر این شهر فراهم آورد.

انارکی محمدی رئیس شورای شهر انار نیز با اشاره به ظرفیت های متعدد هنرمندان این شهرستان گفت: ساخت این تماشاخانه می تواند در حوزه آموزش هنرهای نمایشی نیز گام موثر و رو به جلو باشد.

در این نشست مقرر شد  مالکیت مجموعه تماشا خانه شهرستان اناردر اختیار شهرداری انار باشد و بر اساس تفاهم نامه به مدت ده سال جهت بهره برداری در اختیار انجمن هنرهای نمایشی قرار گیرد.

این تفاهم نامه  با هدف اعتلای هنر نمایش و دسترسی هنر نمایی به فضای تخصصی تئاتر در شهرستان ها منعقد گردید.در پایان این مراسم تفاهم نامه ساخت تماشاخانه شهرستان انار به امضای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، شهردار انار و رئیس انجمن نمایشی استان رسید.




نظرات کاربران