در حال بارگذاری ...

ششمین سوگواره تعزیه ده‌زیار کرمان با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد

مراسم  اختتامیه ششمین سوگواره تعزیه ده‌زیار کرمان با حضور جمعی از مسئولان در سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده‌زیار برگزار شد. در این مراسم با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط مسعود گنجعلیخان حاکمی مسئول هیئت داوران استان کرمان از تعزیه‌خوانان برگزیده ششمین سوگواره استانی تعزیه ده‌زیار کرمان در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و تندیس سوگواره تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تئاتر کرمان، مراسم  اختتامیه ششمین سوگواره تعزیه ده‌زیار کرمان  با حضور جمعی از مسئولان در سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده‌زیار برگزار شد.

 در این مراسم با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط مسعود گنجعلیخان حاکمی مسئول هیات داوران، از تعزیه‌خوانان برگزیده ششمین سوگواره استانی تعزیه ده‌زیار کرمان در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و تندیس سوگواره تجلیل به عمل آمد.

در بیانیه هیات داوران ششمین سوگواره تعزیه ده‌زیار کرمان آمده است: هیات داوران ششمین سوگواره تعزیه ده‌زیار کرمان با سپاس از گروه‌های شرکت‌کننده و مردم فهیم و دوست داشتنی روستای ده‌زیار که رکن رکین مجالس تعزیه‌خوانی هستند و با حضور گرم خود صفا‌بخش این مجالس بودند تشکر کرده و از دست‌اندرکاران و خادمان بی‌ادعا و زحمتکش که در برگزاری سوگواره ششم همت گماشتند، قدردانی می‌کند.

هیات داوران ششمین سوگواره استانی تعزیه ده‌زیار کرمان با آرزوی موفقیت روزافزون برای کلیه گروه‌های شرکت کننده، از رشد نسبی کیفی ایجاد شده در سوگواره‌های استانی تعزیه روستای ده زیار قدردانی کرده و یادآور می‌شود جهت اجراهای تخصصی‌تر نخستین گام مطالعه، پژوهش‌های علمی و مطالعه کتب تخصصی و فنی در این زمینه است.

در مدت برگزاری ششمین سوگواره استانی تعزیه ده‌زیار کرمان ٩ مجلس تعزیه در بخش رقابتی و جنبی با حضور تعزیه‌خوانان برگزیده استان کرمان و مطرح کشوری برگزار شد.

مرید قنبری، عباس صالحی، حمید قنبری، محمدحسین سلجوقی و مسعود گنجعلیخان حاکمی اعضای هیئت داوران ششمین سوگواره استانی تعزیه ده‌زیار کرمان بودند.

 




نظرات کاربران