در حال بارگذاری ...

«لالایی بر زمین سوخته»در سیرجان به صحنه رفت

نمایش «لالایی بر زمین سوخته» روایتگر داستان زندگی پر درد آزادیخواهان و بی گناهانی است که قربانی جنگ می شوند . موقعیت مکانی این نمایش در یک روستای مرزی کردستان اتفاق می افتد و رویدادها محور شیرزنی کرد است که چشمانش را در راه آزادیخواهی از دست داده است

به گزارش تئاتر کرمان، تالار فردوسی سیرجان با نمایش «لالایی بر زمین سوخته» از تولیدات گروه تئاتر باران  به نویسندگی سعید شهریار و کارگردانی صابر سلطان احمدی میزبان مخاطبین تئاتر سیرجان است .
در این نمایش  صابر سلطان احمدی , علیرضاستوده نیاکرانی , حامدسالاری، لاله صادقی و آیدا دولت آبادی  ایفای نقش می‌کنند .
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از : گریمور :  ام البنین اسدی، مدیر صحنه :  ابوالفضل محمود آبادی، نورپرداز: فرهاد ستوده، صداپرداز :  محدثه گلزاری،  طراح صحنه ، طراح لباس، طراح نور :  صابر سلطان احمدی

نمایش«لالایی بر زمین سوخته» روایتگر داستان زندگی پر درد آزادیخواهان و بی گناهانی است که قربانی جنگ می‌شوند. موقعیت مکانی این نمایش در یک روستای مرزی کردستان اتفاق می افتد و رویدادها محور شیرزنی کرد است که چشمانش را در راه آزادیخواهی از دست داده است...

نمایش «لالایی بر زمین سوخته» از ۲۶ تیرماه ۹۷  به مدت 15 شب، ساعت 20:30 در تالار فردوسی شهر سیرجان اجرا می شود.




مطالب مرتبط

با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه
با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه

مصطفی درویش گوهری، در این یادداشت قصدی بر تحلیل یا نقد اثری را نداریم، تنها به‌واسطه دیدن دو نمایش "موش و دیلادوز" و "کک به تنور" به کارگردانی دکتر یدالله آقا عباسی، به مسئله تئاتر تعلیمی و اهمیت ...

|

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

در این اثر، هنرمندان یک تابلو ساختند که در آن نمادهایی از بیمارستان، خون، گلوله و... بود و تصاویری از مظلومیت مردم غزه نمایش داده می‌شد. امین شجاعی کارگردان این نمایش است.

|

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

یدالله آقاعباسی*: زمانی آلبرکامو نوشت تئاتر تنها جایی است که در آن احساس خوشبختی می­‌کنم. توصیف او از تئاتر صومعه­‌ای بود که گروهی مرکب از کارگرانی که کارشان معنوی است، خود را فدای یک ...

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

نظرات کاربران