در حال بارگذاری ...

اطلاعیه شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استان کرمان

با توجه به تقاضای گروهها مبنی بر ارائه فرصت زمانی بیشتر، و با رایزنی هیئت رئیسه محترم انجمن هنرهای نمایشی استان و تصمیم شورای سیاست گذاری جشنواره آخرین تمدید اِعمال و تاریخ و شرایط قطعی مصوب گردید

با توجه به تقاضای گروهها مبنی بر ارائه فرصت زمانی بیشتر، و با رایزنی هیئت رئیسه محترم انجمن هنرهای نمایشی استان و تصمیم شورای سیاست گذاری جشنواره آخرین تمدید اِعمال و تاریخ و شرایط قطعی مصوب گردید که به شرح ذیل به اطلاع میرسد:

۱-آثاری که تا پانزدهم شهریور ماه نودوهفت حداقل ۵ شب اجرای عمومی داشته باشند، میتوانند متقاضی شرکت در جشنواره باشند.


۲-گروههای متقاضی ملزم هستند تا پایان وقت اداری نوزدهم شهریور نودوهفت دو نسخه از فیلم اثر خود، (طبق شرایط اعلام شده) به همراه  فرم تکمیل شده تقاضای شرکت در جشنواره را به دبیرخانه جشنواره تسلیم نمایند.
لازم به ذکر است محل دبیرخانه دفتر انجمن نمایش استان در محل کانون هنر می باشد.
همچنین گروههای شهرستانها می توانند از طریق ادارات ارشاد شهرستان خود اقدام به ارسال مدارک نمایند، اما باید توجه داشته باشند به گونه ای برنامه ریزی کنند که آثارشان تا پایان زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود.

 

۳-از آنجا که بازبینی آثار با فیلم انجام می شود سرپرست رسمی گروه و کارگردان نمایش موظف هستند طی یک نامه کتبی نماینده گروه خود را برای حضور در سالن بازبینی فیلم به دبیرخانه معرفی کنند، برنامه و زمان بندی حضور نماینده گروه در سالن بازبینی متعاقبا از سوی دبیرخانه به گروه اعلام می شود. لازم به ذکر است عدم حضور نماینده گروه در تاریخ و ساعت مقرر به عهده کارگردان بوده و هیچ اخلالی در نظام بازبینی ایجاد نمی کند.
در صورتی که گروهی تمایل به حضور نماینده در حین بازبینی نداشته باشد کارگردان ملزم است به صورت کتبی به دبیرخانه اعلام نماید.


۴-با توجه به اینکه دبیرخانه جشنواره فجر تاییدیه نهایی اجرای عمومی آثار استان ها را بر اساس گزارش و اخبار درج شده در سایت ایران تئاتر بررسی مینماید، و ضمن اینکه تا به حال چندین مرتبه اطلاعیه های عمومی نسبت به همکاری گروههای اجرایی با بخش استان کرمان این سایت از سوی انجمن استان در فضاهای مجازی و غیر مجازی ابلاغ شده مسئولیت عدم درج اخبار اجراهای عمومی با گروه اجرایی می باشد و دبیرخانه نسبت به حذف احتمالی اثر در هر مرحله ای پاسخگو نیست .




نظرات کاربران