در حال بارگذاری ...
به همت گروه تئاتر نیما

«مراسم قطع دست در اسپوکن» در تالار فردوسی به صحنه رفت

 این نمایش به کارگردانی میلاد شهابی نژاد و توسط گروه تئاتر نیما از ۲۱ مرداد در حال اجراست و تا ۱۰ شهریور در سیرجان روی صحنه خواهد بود. 

به گزارش تئاتر کرمان، نمایش «مراسم قطع دست در اسپوکن» اثر مارتین مک دونا در تالار فردوسی شهر سیرجان به صحنه رفت . این نمایش به کارگردانی میلاد شهابی نژاد و توسط گروه تئاتر نیما از ۲۱ مرداد در حال اجراست و تا ۱۰ شهریور در سیرجان روی صحنه خواهد بود. 
محدثه صفاری ،جواد خواجویی ،احسان ستوده نیا و جواد امیری مقدم بازیگران این اثر نمایشی هستند که به ترتیب بازیگر شخصیت های مریلین ،مروین ، توبی و کارمایکل را به عهده دارند.
میلاد شهابی نژاد پیشتر نویسندگی و کارگردانی نمایشهای «سوده» و «شهروندان آزاد» را در سیرجان به عهده داشته است و این سومین کارگردانی او در سیرجان است . وی کار خود را از سال ۱۳۷۹ با بازی در نمایش «بوسلومه» در خوزستان آغاز کرد و اولین تجربه کارگردانی اش در فضای دانشجویی با نمایش «مناظره با شیطان»بود.
شهابی در مورد دلیل انتخاب این اثر میگوید : 
شاید موثرترین دلیلم برای انتخاب این نمایشنامه موقعیت های فوق العاده نمایشی  است که مک دونا در این اثر ایجاد کرده است اما همزاد پنداری با نگاهی که مک دونا به بشر و اجتماع دارد و همچنین کمدی منحصر به فردی که آثار مک دونا دارد نیز از دیگر دلایل مهم من برای انتخاب این نمایشنامه بود .
شهابی نژاد با بیان اینکه از دی ماه سال گذشته جلسات تمرینی این نمایشنامه رو آغاز کرده ادامه داد :

در شروع تمرینها بازیگران زیادی برای نقش مروین به گروه بازیگری این اثر اضافه شدند اما در نهایت موفق نشدند که به آنچه من از این شخصیت در ذهن پرورانده بودم نزدیک شوند حتی چند ماه ما بدون شخصیت مروین تمرین های خود رو ادامه می دادیم تا اینکه در دو ماه آخر جواد خواجویی این نقش رو به عهده گرفت و به خوبی درکی که من از نقش داشتم رو اجرایی کرد . 
«مراسم قطع دست در اسپوکن»  تا ۱۰ شهریور ماه در تالار فردوسی سیرجان اجرا خواهد شد .




نظرات کاربران