در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبر داد

نهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان آغاز به کار کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با اجرای نمایش یاغی در سالن شهید مداحی پور این شهر آغاز شد.

به گزارش تئاتر کرمان جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حسین اسحاقی در این رابطه اظهارداشت: این نمایش به کارگردانی محسن پلاشی و نویسندگی سهراب براهام با حضور تماشاگران علاقمند جنوب کرمان و مسئولان به اجرا در آمد.
وی تصریح کرد: این جشنواره با چهار اجرای مرکه خدایی، عروس خون، شیخ صنعان، دخترترسا و تاریک ماه از شهرستان های کهنوج، رودبار جنوب، عنبرآباد و جیرفت در بخش اصلی جشنواره تئاتر به مدت ٢ روز به رقابت می پردازند.
اسحاقی با بیان اینکه این جشنواره به داوری محمودرضا رحیمی، محمدرضا قدس ولی و مسعود لشکری برگزار می شود، عنوان کرد: همچنین مراسم اختتامیه با حضور شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و اتابک نادری مدیر هماهنگی استان های مرکز هنرهای نمایشی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این مراسم از پروفسور ناظرزاده کرمانی به پاس یک عمر تلاش هنری در این منطقه تقدیر می شود.




نظرات کاربران