در حال بارگذاری ...

6 کشور به سومین جشنواره ستاره های صحنه دعوت شدند

۶ کشور از جمله مراکش، یمن، عراق، سوریه افغانستان و تاجیکستان با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی به این جشنواره دعوت شدند.

به گزارش تئاتر کرمان، صمد قربان نژاد در نشست هماهنگی سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور افزود: این جشنواره با حمایت و محوریت مجتمع مس سرچشمه فعالیت خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: هنرهای صحنه ای در بخش مجریان، استندآپ کمدی و خوانندگان امسال بصورت ملی و بین المللی روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن جمعیت هلال احمر شهر کرمان برگزار می شود.
دبیر سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور اظهار داشت: هنرجویان حرفه ای با توجه به شرایط پذیرش هنرمندان در این جشنواره شرکت می کنند و فراخوان این جشنواره به تمام استان ها ارسال شده است.
وی گفت: 40 مجری، 41 خواننده، و از 55 استندآپ کمدین 20 نفر منتخب و به رقابت حضوری جشنواره ستاره های صحنه کشور راه یافتند.
وی با بیان اینکه مقام های برتر این جشنواره با تندیس، جایزه نقدی و لوح افتخار تقدیر می شوند افزود: همچنین در سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور ستاره نارویی در عرصه مجریان، شهره لرستانی در بخش استندآپ کمدی و پیروز ارجمند در بخش موسیقی با تقدیم تندیس، تجلیل می شوند.
قربان نژاد تصریح کرد: تمام افراد راه یافته به مرحله نهایی جشنواره نیز حائز دریافت نشان ستاره صحنه، لوح افتخار و گواهی شرکت در این جشنواره هستند. 
وی گفت: استان های کرمان، گلستان، تهران، اصفهان و خوزستان به ترتیب بیشترین تعداد راه یافته در سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور را به خود اختصاص داده اند.
دبیر سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور با بیان اینکه بیشترین استفاده این جشنواره در حوزه گردشگری است افزود: تنها راه برون رفت استان و شهر کرمان استفاده از ظرفیت های گردشگری است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان نیز در این نشست تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و اجتماع فعالیت های خوبی در استان کرمان در حال انجام است و در این راستا بسترسازی مناسبی شده است.
زهرا موسی پور گفت: برگزاری جشنواره ستاره های صحنه کشور برای سومین سال یعنی این جشنواره همچنان مورد اقبال عمومی قرار دارد.
وی افزود: ردپای صنایع مس در حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان کرمان به خوبی مشاهده می شود و باید از بنگاه های دیگر بخواهیم که پای کار بیایند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: باید استقبال از این جشنواره بی نظیر باشد و برگزاری این جشنواره در مرکز استان ارزشمند است.
وی با بیان اینکه باید توانایی های افراد در این جشنواره دیده شود تا ناتوانی های هنرمندان ما رنگ ببازد گفت: هنرمندان در استندآپ، خوانندگی و اجرا نیاز به حضور تماشاگران و مردم دارند و مردم دیار کریمان باید از این ظرفیت ها استفاده کنند.
موسی پور افزود: برای نفوذ به اعماق جامعه، باید پیش جشنواره هایی برای درگیر کردن جامعه محلی استان برگزار شود تا آثار برتر به جشنواره کشوری راه یابند.




نظرات کاربران