در حال بارگذاری ...

ارسال بیش از 155 طرح به جشنواره تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان

آثار ارسال شده ،شنبه ۲۱ مهر و یک شنبه ۲۲ مهر توسط هیئت بازبینی جشنواره مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و پس از آن آثار برگزیده نهایی طی یک رقابت از ۲۷ تا ۳۰ آبان در جنوب کرمان حضور خواهند داشت

به گزارش تئاتر کرمان، با توجه به  برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در آبان سال جاری در جنوب کرمان بیش از 155 طرح و ایده نمایشی به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با توجه به اهمیت اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و در راستای برنامه های بنیاد فرهنگی وهنری امام رضا(ع) نخستین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در دستور کار قرار دادیم .

وی افزود: بدین منظور با انتشار فراخوان مبنی بر برگزاری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان، بیش از ۱۵۵ طرح و ایده نمایشی به دبیر خانه جشنواره از سوی متقاضیان ارسال شد .

اسحاقی تصریح کرد:که از این تعداد طرح ارسالی پس از بررسی 92 طرح برای ارسال فیلم به دبیرخانه بر گزیده شدند و در حال حاضر 56 اثر در قالب فیلم ازسوی متقاضیان شرکت در جشنواره به دبیر خانه ارسال شده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: آثار ارسال شده ،شنبه ۲۱ مهر و یک شنبه ۲۲ مهر توسط هیئت بازبینی جشنواره مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و پس از آن آثار برگزیده نهایی طی یک رقابت از ۲۷ تا ۳۰ آبان شاهد برگزاری این جشنواره در جنوب کرمان هستیم.




نظرات کاربران