در حال بارگذاری ...
محمد رضا حیدری کارگردان نمایش «همه چیز میگذرد تو نمی گذری»

جشنواره محل بروز خلاقیت ها در محفلی هنرمندانه است

به گزارش تئاتر کرمان، محمد رضا حیدری با نمایش «همه چیز میگذرد تو نمی گذری» در سی امین جشنواره تئاتر استان از شهر کرمان شرکت کرده است . وی درباره برگزاری جشنواره می گوید :حضور در جشنواره را به فال نیک می گیرم 
همیشه جشنواره ها فارغ از رقابت بستر مناسبی جهت تبادل نگرش و بروز خلاقیت ها در محفلی هنرمندانه است 
من هنوز موفق به دیدن آثار جشنواره نشدم اما شنیده ها حاکی از کیفت مناسب و رو به رشد نمایش های حاضر است .

حیدری درباره نمایش «همه چیز میگذرد تو نمی گذری» می گوید :  «همه چیز می گذرد تو نمی گذری » برای اجرای عمومی و شروع فعالیت من در کرمان انتخاب خوبی بود .
در حالی که آخرین کار من به عنوان کارگردان و بازیگرنمایش مهره پنجم بود که چهل شب در سالن اصلی مجوعه تئاتر محراب تهران   آذر و بهمن 94 به صحنه رفت و من ابتدای سال نود پنج به کرمان مهاجرت کردم . خلاصه آنکه «همه چیز می گذرد تو نمی گذری»  روایت مردیست سوار بر اسب واژگون تاریخ .
دراین اثر
بازیگر و کارگردان : محمدرضا حیدری 
مهدی کرمی : موسیقی
مهتاب فدایی :گریم
فریده امینی زاده : دستیار کارگردان
محمد میقانی :نور
زهرا فرودی : مدیر صحنه
طراح صحنه : نفیسه افشار
عکاس : محمد آذرشین
طراح بروشور و پوستر:  سمیرا فدایی
همکاری دارند . 

حیدری در پایان  نیز خاطر نشان کرد : خوشحالم که در جشنواره تئاتر کرمان حضور دارم و از همه عوامل برگزاری جشنوار کمال قدردانی و سپاس را دارم




مطالب مرتبط

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!
یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!

شاهد شفیعی٭، خاورمیانه خواستگاه هزارویک شب است. داستانهای عشق‌های ممنوعه، کینه‌ها، جست و جوها و فرار از درد میرا بودن. نمایش سوختن ها بیشتر از هر نمایشی که اخیرا در کرمان به اجرا در آمده ...

|

نگاهی به اجرای «سایکوسیس»

نگاهی به اجرای «سایکوسیس»

مصطفی درویش گوهری٭، تقریباً بیش از سه سال است که جشنواره تئاتر دانشگاهی برگزار نشده است. جشنواره‌ای که مهم‌ترین محفل دانشجویان تئاتری برای نمایش و به آزمایش گذاشتن ایده‌ها و دیدگاهشان نسبت به ...

|

نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم
نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم

شاهد شفیعی٭، «بی‌خبران حیرانند» در سادگی داستانش به رمز و رازی حیاطی اشاره می‌کند که سازوکاری به شدت جدی دارد: «اصل فقدان لذت!» خانواده‌ای که از نسل اولش تنها خاطره‌ای موجود ...

|

یادداشتی بر نمایش «آنتیگونه» بازنویس و کارگردان علی نفیسی

آنتیگونه بر چهارپایه آبی رنگ
یادداشتی بر نمایش «آنتیگونه» بازنویس و کارگردان علی نفیسی

آنتیگونه بر چهارپایه آبی رنگ

محسن مجیدی٭، این یادداشت کوتاه با تکیه بر اکسسوار و میزانسن‌های این اجرا در طراحی صحنه نوشته شده است. طراحی صحنه این نمایش به نوعی مینیمالیستی است. صحنه خالی‌ست به جز دو مورد ثابت تا ...

|

نگاهی به اجرای «آنتیگونه» به کارگردانی علی نفیسی؛

تلاقی تاریخ و اکنونیت
نگاهی به اجرای «آنتیگونه» به کارگردانی علی نفیسی؛

تلاقی تاریخ و اکنونیت

مصطفی درویش گوهری٭، در تئاتر و درام مدرن بیش از هر دوره دیگری به آثار کلاسیک از جمله یونان باستان توجه شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این بازگشت به تاریخ، ریشه در نگاه مدرنیست‌ها و پس از ...

|

نظرات کاربران