در حال بارگذاری ...
در نشست خبری جشنواره تئاتر استان کرمان عنوان شد :

تئاتر کرمان در مسیر رشد قرار دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به ظرفیت های دانشگاهی و هنری تناتر در استان گفت: هنر تئاتر این استان در مسیر رشد قرار گرفته است و ثمره آن را در آینده می بینیم.

به گزارش تئاتر کرمان، محمد رضا علیزاده  در نشست خبری جشنواره تئاتر استان کرمان افزود: در سالهای اخیر در حوزه زیر ساخت نمایش و تئاتر احداث هفت پلاتوی نمایش در شهرستان های استان در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: سه پلاتوی نمایش در شهرستان های زرند، سیرجان، بم تاکنون به بهره برداری رسیده است و پلاتوهای شهرهای بافت، راور، رفسنجان و انار هم دست اقدام هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر استان می تواند راهی برای رشد و ارتقای این هنر در کرمان باشد.
وی با بیان اینکه تئاتر باید در سبد هزینه خانوار قرار گیرد تاکید کرد: دستگاه های اقتصادی از تولیدات هنرمندان این عرصه حمایت کنند.

محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اضافه کرد : مراسم اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استان کرمان همراه با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره ساعت ۱۹ سه شنبه ۲۹ آبان در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برگزار می‌شود.

علیزاده بیان داشت: امسال و بر اساس نظر اهالی حوزه نمایش استان، جشنواره تئاتر به صورت متمرکز و به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد. 




نظرات کاربران