در حال بارگذاری ...
به همت گروه تئاتر الماس :

کمدی «عروسی مادرشوهر» در تالار کوثر اجرا می‌شود

نمایش کمدی «عروسی مادرشوهر» به نویسندگی زنده یاد مهدی ارمز  و به تهیه کنندگی و کارگردانی  اسلام ارمز  از اول آذر  ماه  هر شب در تالار کوثر شهر کرمان اجرا می شود .

به گزارش تئاتر کرمان، نمایش کمدی «عروسیِ مادرشوهر» به نویسندگی زنده یاد مهدی ارمز  و به تهیه کنندگی و کارگردانی  اسلام ارمز  از اول آذر  ماه  هر شب در تالار کوثر شهر کرمان اجرا می شود . 
داستان این کار در مورد وصیت نامه پدر خانواده است که بعد از مرگش اجازه به همسر خود می دهد که ازدواج مجدد داشته باشد و  پسر خانواده  را مجاب می کند که قبل از ازدواج خود ، خواهران خود را به خانه بخت بفرستد و بعد خودش ازدواج کند و در عین حین پسر خانواده فردی متعصب و خشن است که برای رسیدن به معشوقه خود به وصیت پدر باید عمل کند و ...
این نمایش با بازی 
امیر فضل آبادی، محمدحسین محمودشاهی، مهدی رحیمی،  مژگان سلیمانی ماهانی، فرشته بوستان، رضا پاک بین،  مصیب طبسی، زهرا خالویی،  راضیه کهن و مژگان دست افکن به مدت ۴۰ شب در فرهنگسرای کوثر شهر کرمان با استقبال خوب مردم در حال اجرا است . 

موسیقی این نمایش را علیرضا زراستان به عهده دارد وبا حمایت   انجمن هنرهای نمایشی کرمان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی صحنه است 

این نمایش تولید گروه تئاتر الماس است .




نظرات کاربران