در حال بارگذاری ...
فیاضی مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا :

ویژگی تئاتر خیابانی این است که به میان مردم می آید

به گزارش تئاتر کرمان، «فیاضی»  مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی به خبرنگار درگاه تئاتر کرمان گفت : 

امشب کشیک بنده در حرم مطهر امام رضا علیه السلام بود اما تفاوتی نیست در فضای ملکوتی حرم باشم و یا حامل سلام امام رضا علیه اسلام به شما مردم خوب کهنوج  و هنرمندان تئاتر کشور باشم.

وی با بیان اینکه جای تشکر دارد از عزیزانی که در برپایی این جشنواره کمک کردند، ابراز داشت: امیدوارم با برپایی این جشنواره یک نهال مبارک دیگری را در حوزه هنر غرس کنیم که به زودی به درخت تنومندی در عرصه هنر و گسترش فرهنگ رضوی شود.

مشاور عالی بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، گفت: جشنواره  تئاتر رضوی یک هنر فاخری است که تمامی هنرها را در دل خود جای داده است زیرا از هفت هنر بهره می برد.

فیاضی با اشاره به اینکه بین تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای تفاوت است،  بیان داشت: خاصیت تئاتر خیابانی این است که به میان مردم می آید و ارتباط مستقیمی با مخاطب برقرار می کند.

وی اضافه کرد: این نوع تئاتر علاوه بر اینکه اخلاق و سبک رضوی را به میان مردم می برد، می تواند جنبه اعتراضی نسبت به ناهنجاری های اجتماعی داشته باشد.

فیاضی خاطرنشان کرد: بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام بنیان گذار جشنواره های رضوی است و این جشنواره از شانزدهمین سری جشنواره های رضوی است که در جنوب کرمان برگزار شد.

مشاور عالی بین المللی امام رضا گفت: امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم اجرای های برگزیده این جشنواره را در سایر استان ها برگزار کنیم.




نظرات کاربران