در حال بارگذاری ...
به همت گروه نمایش نو

اجرای نمایش برزخ در ایام نوروز در کرمان

نمایش «برزخ»  به کارگردانی فرهاد باغینی پور و با بازی محمدعلی ضیاء سیستانی ، آزاده خاندانی ، راحله یوشعی و فرهاد باغینی پور از سوم تا سی ام فروردین ۹۸ در کرمان  در حال اجراست .

به گزارش تئاتر کرمان، نمایش «برزخ»  به نویسندگی رضا اصغری و کارگردانی فرهاد باغینی پور از سوم فروردین ماه همزمان با آغاز نوروز سال 98 هر روز از ساعت 19/30 در تماشاخانه مجموعه یادگاران صنعتی کرمان در حال اجرا می باشد .

این در حالی است که در ایام نوروز  اجرای تئاتر در کشور تقریبا تعطیل است .

 اما گروه نمایش نو به سرپرستی فرهاد باغینی پور امسال تصمیم گرفت در تجربه ای متفاوت و با همکاری شهرداری کرمان اثر خود را در ایام نوروز به اجرا گذارد.

با توجه به این اقدام کم سابقه ، اتابک نادری معاون امور استان های مرکز هنرهای نمایشی کشور این اقدام را ارزشمند توصیف کرد. وی در پیامی با اشاره به ظرفیت مطلوب تعطیلات نوروزی بر استفاده از این ظرفیت برای اجرای تئاتر های فاخر تاکید و بیان کرد:

 با توجه به اینکه مردم در ایام تعطیلات نوروز به دنبال تفریح و سرگرمی هستند ، اجرای تئاتر فاخر اقدام بسیار مطلوبی برای پر کردن اوقات آنان است.

نادری با اشاره به اینکه در سال های گذشته نیز شهرهای دیگری در این زمینه پیشگام بوده اند گفت :

گروه های تئاتر در شهرستان های مختلف کشور باید از ظرفیت نوروز برای اجرای نمایش استفاده کنند.

لازم به ذکر است که نمایش «برزخ»  به کارگردانی فرهاد باغینی پور و با بازی محمدعلی ضیاء سیستانی ، آزاده خاندانی ، راحله یوشعی و فرهاد باغینی پور از سوم تا سی ام فروردین 98 در کرمان حد فاصل چهارراه طهماسب آباد و میدان باغ ملی در تماشاخانه یادگاران صنعتی  در حال اجراست .




نظرات کاربران