در حال بارگذاری ...
با معرفی نفرات برگزیده

چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در کرمان به کار خود پایان داد

در مراسم اختتامیه این جشنواره از خانواده‌های شهدای مدافع حرم به‌ عنوان هنرمند صحنه ایثار و شهادت با اهدای تندیس ستاره جاودان تجلیل شد

به گزارش تئاتر کرمان ، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، جمعی از مسوولان و هنرمندان در شهر کرمان برگزار شد .

در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم، «غلامرضا لنگری‌زاده»، به‌عنوان هنرمند ایثار و شهامت با اهدای تندیس «ستاره جاودان»، قدردانی شد.
در این مراسم همچنین  از چهار پیشکسوت نیز به‌عنوان ستاره صحنه ایران، با اهدای تندیس ستاره طلایی تقدیر  شد .
محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم پایانی  ، گفت : تداوم برپایی این جشنواره در جهت کشف و پرورش استعدادهای  جدید نقش موثری داشته و خواهد داشت .
وی تصریح کرد : برپایی فعالیت های فرهنگی و هنری در ایام سخت محدودیت های ناشی از کرونا ، تلاش مضاعفی لازم دارد و خوشحالیم  این جشنواره امسال نیز به همت تعدادی از هنرمندان کرمان برگزار شد .

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت : جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه، به بلوغ لازم رسیده و تبدیل به رویداد مهمی در کشور شده و از تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره در کرمان حمایت می‌کنیم.

وی افزود :به برکت خون شهدا طی هشت سال دفاع مقدس، یک وجب از خاک کشورمان از دست نرفت؛ شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و تجلیل از خانواده شهید «غلامرضا لنگری‌زاده»، در این جشنواره، اقدام ارزشمندی بود.
چهارمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه، در چهار بخش مجریان صحنه، استنداپ کمدی، نمایش میان‌پرده کمدی و نمایش کودک، از ۲۹ بهمن‌ماه تا یکم اسفندماه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا در شهر کرمان برگزار شد.
همچنین در این جشنواره، هنرمندان ۲۸ استان کشور و ۱۶ کشور جهان حضور داشتند که از برگزیدگان هر بخش با اهدای جوایز و تندیس جشنواره تقدیر شد.
در پایان این مراسم و بر اساس آرای هیات داوران ، اسامی برگزیدگان هر بخش اعلام شد .




نظرات کاربران