در حال بارگذاری ...
با انتشار اطلاعیه شماره یک سی وسومین دوره

شرایط شرکت در جشنواره تئاتر استان کرمان اعلام شد

با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط شرکت در سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، شرایط شرکت در سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان اعلام شد

۱_ زمان برگزاری سی وسومین جشنواره تئاتر استان کرمان از ۹ تا ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ است.

۲_ نظر به تمدید مهلت درخواست شرکت در جشنواره متقاضیان شرکت در سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آبانماه ۱۴۰۰ درخواست مکتوب خود بانضمام مجوز اجرای عموم شورای نظارت بر نمایش را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود تحویل نمایند. لازم به ذکراست گروههای مستقر در شهر کرمان تقاضای خود رابه اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تحویل نمایند. همچنین ضروری است که سرپرستان محترم گروه‌های نمایشی متقاضی مجوز شرکت در جشنواره را نیز از نویسنده اثر اخذ و ارسال دارند.

۳_ به دلیل اینکه در دو سال اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا گروههای تئاتر استان برای تولید واجرای عمومی آثار خود با محدودیت و مشکلات عدیده ایی روبرو بوده‌اند،ستاد برگزاری جشنواره جهت فراهم سازی حضور همه گروه‌ها در جشنواره امسال،با انتشار شعار « تئاتر داستان همیشه جاری» مرحله انتخاب آثار را حذف تا همه تولیدات امکان حضور در جشنواره را داشته باشند،بدین جهت مجوز شورای نظارت بر نمایش شهرستان به عنوان جواز ورود اثر به جشنواره تلقی خواهد شد.

۴_ باتوجه به زمان برگزاری جشنواره در اخرین ماه از فصل پاییز و احتمال شروع پیک ششم کرونا و لزوم حفظ سلامتی هنرمندان و تماشاچیان تئاتر؛ جشنواره امسال بصورت آنلاین برگزار شده و گروههای متقاضی در شهرستان محل سکونت خود با حضور تیم داوری جشنواره،اثر خودرا اجرا خواهند کرد.

۵_ لازم به ذکر است با توجه به شرایط کرونا و وضعیت جوی مناسب اختتامیه جشنواره با حضور هنرمندان سراسر استان و گروههای شرکت کننده در تاریخ ۱۲ آذرماه در مرکز استان برگزار خواهد شد. (در صورت تقاضای هرکدام از ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان مبنی بر میزبانی اختتامیه جشنواره و تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ تغییر مکان برگزاری و شرایط حضور هنرمندان در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد)




نظرات کاربران