در حال بارگذاری ...

«روایت عاشقانه» از کرمان به تهران آمد

نمایش «روایت عاشقانه» به کارگردانی بابک دقیقی با پشت سر گذاشتن آخرین روزهای تمرین، از ۲۹ شهریور و هم‌زمان با آغاز کارگاه‌های آموزشی «بدن و اشیاء» در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی روی صحنه می‌رود.
 به گزارش ایران تئاتر، نمایش «روایت عاشقانه» به کارگردانی بابک دقیقی و با نگاهی آزاد به نمایشنامه «روایت عاشقانه‌ای از مرگ در ماه اردیبهشت» نوشته محمد چرمشیر از روز ۲۹ شهریورماه اجراهای خود را در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی آغاز می‌کند. همچنین در کنار اجرای این نمایش،کارگاه‌های آموزشی «بدن و اشیاء» در این سالن برگزار خواهد شد.
 این نمایش و کارگاه‌های آموزشی،کاری از گروه تئاتر «زا» کرمان هستند و تا روز ۱۴ مهرماه ادامه خواهند داشت.
 در نمایش روایت عاشقانه، حسین محمدآبادی، علی نفیسی، مهدی خسروی، رسول نیازی و سجاد امیرمجاهدی ایفای نقش می‌کنند. سایر عوامل اجرایی نیز عبارتند از: بابک دقیقی(طراح و کارگردان و طراح لباس)، امید طاهری(مشاور کارگردان و انتخاب موسیقی)، مهدی ملکی(دستیار کارگردان و مسوول امور کارگاه‌ها)، محسن میرزایی (مدیرتولید)، زهرا خواجه‌شریفی(دستیار تولید)، پدرام شیخ‌مظفری(طراح و مجری صحنه)، مهدی زریسفی (مدیر صحنه)، نازنین پرداختیم(دستیار صحنه)، مجتبی احمدی(طراح پوستر و مدیر هنری)، محسن سعادت‌نصری و همراز رحیمی(عکاس)، ندا ایزدی و الهه فرازمند(تیم روابط‌عمومی) و احمدرضا حجارزاده(امور رسانه). علاوه بر این، سکینه عرب‌نژاد به عنوان مشاور پروژه و بهناز حسنی دستیار اجرایی پروژه با این گروه همکاری خواهند داشت.
 گفتنی است اجرای نمایش «روایت عاشقانه» از ۲۹ شهریور تا ۱۴مهرماه هر روز ساعت ۱۹ در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی تئاترشهر میزبان تماشاگران خواهد بود. همچنین کارگاه‌های آموزشی «بدن و اشیاء» صبح‌ها در همین مکان برگزار می‌شود.  

 




نظرات کاربران