در حال بارگذاری ...

چهارمین تور تماشای تئاتر در کرمان برگزار می شود

چهارمین تور تماشای تئاتر کرمان جمعه هفتم اردیبهشت ماه همراه با تماشای سه تئاتر در یک روز برگزار می شود

به گزارش تئاتر کرمان، چهارمین تور تماشای تئاتر در کرمان برگزار می شود . این تور در راستای حمایت از آثار روی صحنه تئاتر کرمان است و هنرمندان سایر شهرستان های استان هم در آن شرکت می کنند

موسسه کرمان تئاتر بانی و برگزار کننده تورهای تماشای تئاتر می باشد که برای تبادل و حضور علاقه مندان و هنرمندان شهرستان های کرمان با راه اندازی این تورها موقعیتی برای تماشای اجراهای روی صحنه را به وجود می آورد. این چهارمین تور تماشای تئاتر است که با شرکت هنرمندان و هنردوستان علاقه مند به هنر تئاتر از  شهرستان های سیرجان ، رفسنجان، انار ،شهربابک ، زرند در آن شرکت برگزار می شود

چهارمین تور تماشای تئاتر کرمان جمعه هفتم اردیبهشت ماه همراه با تماشای سه تئاتر در یک روز برگزار می شود .

 

1 - تئاتر خودکشی
  کارگردان : سیدصادق احمدی
ساعت١٧ . پارک مطهری،بلوار قدس مجموعه آموزشی فرهنگی آرین پلاتوی استاد علی کهن
کاری از گروه تئاتربوتیا
بهای بلیط دوازده هزار تومان

 

2 - نمایش پِرولتاریا
کارگردان: محمدکاظم دامغانی
کاری‌ از موسسه فرهنگ گستر
کرمان ، موسسه یادگاران صنعتی - خ شریعتی ساعت : ۱۹:۳۰
بهای بلیط ده هزارتومان 

 

3 - تئاتر خیابانی نقطه
نویسنده و کارگردان: محمدشریفی
جمعه هفتم اردیبهشت٩٧
بهای بلیط5000
ساعت ۱۹
کرمان- خیابان شریعتی ، نرسیده به باغملی، مجموعه یادگاران صنعتی

این تور با شعار «تئاتر یک ضرورت است چیزی شبیه نان» برگزار می‌شود و هنرمندان تئاتر استان می‌توانند برای هماهنگی و شرکت در این تور با  حسام اسدی شکاری بشماره  09131401323 تماس حاصل فرمایند




مطالب مرتبط

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!
یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!

شاهد شفیعی٭، خاورمیانه خواستگاه هزارویک شب است. داستانهای عشق‌های ممنوعه، کینه‌ها، جست و جوها و فرار از درد میرا بودن. نمایش سوختن ها بیشتر از هر نمایشی که اخیرا در کرمان به اجرا در آمده ...

|

نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم
نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم

شاهد شفیعی٭، «بی‌خبران حیرانند» در سادگی داستانش به رمز و رازی حیاطی اشاره می‌کند که سازوکاری به شدت جدی دارد: «اصل فقدان لذت!» خانواده‌ای که از نسل اولش تنها خاطره‌ای موجود ...

|

یادداشتی بر نمایش «آنتیگونه» بازنویس و کارگردان علی نفیسی

آنتیگونه بر چهارپایه آبی رنگ
یادداشتی بر نمایش «آنتیگونه» بازنویس و کارگردان علی نفیسی

آنتیگونه بر چهارپایه آبی رنگ

محسن مجیدی٭، این یادداشت کوتاه با تکیه بر اکسسوار و میزانسن‌های این اجرا در طراحی صحنه نوشته شده است. طراحی صحنه این نمایش به نوعی مینیمالیستی است. صحنه خالی‌ست به جز دو مورد ثابت تا ...

|

نگاهی به اجرای «آنتیگونه» به کارگردانی علی نفیسی؛

تلاقی تاریخ و اکنونیت
نگاهی به اجرای «آنتیگونه» به کارگردانی علی نفیسی؛

تلاقی تاریخ و اکنونیت

مصطفی درویش گوهری٭، در تئاتر و درام مدرن بیش از هر دوره دیگری به آثار کلاسیک از جمله یونان باستان توجه شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این بازگشت به تاریخ، ریشه در نگاه مدرنیست‌ها و پس از ...

|

یادداشتی بر «سایکوسیس ۴:۴۸» اثرعلیرضا محسن‌بیگی

چشم از من بگیر! پرده می‌افتد!
یادداشتی بر «سایکوسیس ۴:۴۸» اثرعلیرضا محسن‌بیگی

چشم از من بگیر! پرده می‌افتد!

شاهد شفیعی٭، عملاً متن ملغمه‌ای از خودگویی‌های فردی بیماری است که وجوه شخصیتش از هم گسیخته‌اند.اما این متن در مقابل اجرای آن حرفی برای گفتن ندارد و تمامی روی سخن با ما را اجرا دارد

|

نظرات کاربران