در حال بارگذاری ...
شهردار رفسنجان در آیین افتتاحیه جشنواره تئاتر استان :

برپایی رویدادهای فرهنگی در تکمیل یا تقویت زیرساخت های شهری مؤثر است

سی‌امین جشنواره تئاتر استان کرمان از ۲۶ آبان آغاز و تا ۲۹ آبان ماه در شهر رفسنجان پذیرای علاقمندان و عموم مردم خواهد بود.

به گزارش تئاتر کرمان، محمدرضا عظیمی زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برپایی رویدادهای فرهنگی در تکمیل یا تقویت زیرساخت های شهری مؤثر است.

وی بیان کرد: امروزه در دنیا رقابت بر سرِ کسب میزبانی رویدادهای فرهنگی وجود دارد و همین امر سبب استفاده مردم از اتفاقات فرهنگی هنری را فراهم می کند.

شهردار رفسنجان برگزاری رویدادهای فرهنگی را موجب عرضه قابلیت های هر شهر دانست و تصریح کرد: ما بر این عقیده هستیم که شهر رفسنجان باید به شهر رویدادها تبدیل شود و اتفاقات فرهنگی هنری در آن رخ دهد.

عظیمی زاده با اشاره به تعامل مطلوب اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و شهرستان با شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان، تصریح کرد: امیدواریم کاری ارزشمند و ماندگار در این جشنواره رقم بخورد و هنرمندان رفسنجانی حداکثر بهره را از این فضا ببرند.

وی یادآور شد: امیدواریم مردم نیز بتوانند در این فرصت از تماشای نمایش های خوب در چند مرحله استفاده کنند.

شهردار رفسنجان اظهار کرد: برای برگزاری این جشنواره سه سالن نمایش آماده شده و در طول برگزاری جشنواره اقدامات اجرایی ساخت پلاتوی یلدا نیز آغاز خواهد شد.

عظیمی زاده یادآور شد: سی‌امین جشنواره تئاتر استان کرمان از عصر  ۲۶ آبان آغاز شد و تا ۲۹ آبان ماه در شهر رفسنجان پذیرای علاقمندان و عموم مردم خواهد بود.

به گفته وی تالار افصح هجری واقع در میدان شهیدان حسینی، پلاتو کانون پرورش فکری رفسنجان واقع در چهارراه آذر و سالن محیط در خیابان شهید کوهستانی برای اجرای این رویداد در نظر گرفته شده است.




نظرات کاربران