در حال بارگذاری ...
هنرمندان هم‌چنان در دام کرونا

دیدار رئیس انجمن نمایش جنوب کرمان با هنرمندان منوجان

دیدار و گفتگوی صمیمی محمد الله توکلی مسئول انجمن هنرهای نمایشی جنوب به اتفاق منصور قمری بازرس انجمن با هنرمندان منوجان

 

به گزارش  خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، محمد الله توکلی مسئول انجمن هنرهای نمایشی جنوب به اتفاق منصور قمری بازرس انجمن با هنرمندان منوجان دیدار و گفتگو کرد

فتاحی سرپرست گروه هنری دمبیل از نبود نور کافی در سالن و پلاتو در منوجان گلایه کرد

این هنرمند منوجانی عنوان کرد با توجه به وجود هنرمندان مستعد و با استعداد در این شهر نیازمند تجهیز سالن و برگزاری کارگاههای آموزشی هستیم.

از مسئولین مربوطه درخواست داریم توجه ویژه ای به منوجان داشته باشند.

فتاحی در ادامه گفت : با همه گیری بیماری کرونا متاسفانه نتوانستیم نمایش حجله در آتش که سال قبل در جشنواره تئاتر جنوب کرمان حضور داشت را به اجرای عموم برسانیم.

عبدالحجت حسینی از دیگر هنرمندان منوجان حرکت به سمت جذب مخاطب بیشتر برای تئاتر را بسیار مهم عنوان کرد

وی گفت : باید بنا به شرایط روز و نیاز مخاطب دست ب ساخت تئاتر بزنیم تا بتوانیم مخاطب بیشتری را جذب کنیم.

حسینی از عدم حمایت مسئولین منوجان از تئاتر گفت و از مسئولین اداره کل ارشاد خواست در شرایط کنونی و همه گیری بیماری کرونا نکاه ویژه ای به هنرمندان داشته باشد.

حسن احمد یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خصوص تأمین نور سالن ارشاد منوجان گفت : در سال ۹۹ از محل اعتبارات تملک و دارایی ها و سرمایه ای شهرستان منوجان  نسبت به رفع نواقص مجتمع فرهنگی و هنری منوجان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

محمد الله توکلی مسئول انجمن هنرهای نمایشی جنوب گفت : هنرمندان در شرایط نامطلوبی به سر می‌برند که در همین راستا قصد داریم بودجه ای که جهت هزینه های جاری انجمن اختصاص یافته است را بین گروه های نمایشی  که در یک سال گذشته اجرای عموم داشته اند تقسیم کنیم.

توکلی عنوان کرد: هرچند این بودجه بسیار کم است اما امیدواریم روزنه امید و قوت قلبی برای هنرمندان باشد.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی جنوب در ادامه گفت : به همه‌ی هنرمندان پیشنهاد میکنم حتما از بیمه هنرمندان و صندوق هنر استفاده کنند.

محمد توکلی در مورد ساخت پلاتو در شهرستان ها عنوان کرد : در صورتی که ساختمان پلاتو توسط بخش خصوصی ساخته شود تجهیزات آن به طور کامل توسط اداره کل ارشاد تامین میشود.

 




نظرات کاربران