در حال بارگذاری ...

شیوه فعال سازی هنر کارت اعلام شد

وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان شیوه فعال سازی هنر کارت را اعلام کرد.

به گزارش تئاتر کرمان، شیوه فعال سازی هنر کارت اعلام شد. 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نکات مهم در خصوص فعال سازی هنر کارت از اهالی محترم فرهنگ، هنر،رسانه وفعالان قرانی مرکز استان که نام آنها در فهرست اولیه اعلام شده است درخواست کرد هر چه سریعتر در ساعت اداری برای دریافت کارتهای خود به نماینده صندوق اعتباری هنر مستقر در این اداره کل مراجعه کنند.

وحیدمحمدی گفت:کارت های مربوط به هنرمندان و اهالی فرهنگ،  و رسانه وفعالان قرآنی درسایرنقاط استان ازطریق ادارات فرهنگ وارشاداسلامی شهرستانها توزیع خواهدشد. وی افزود: صاحبان هنرکارت باید پس از دریافت کارت خود، شماره ١٦ رقمی درج شده بر روی کارت را با همان موبایلی که هنر کارت را ثبت نام کرده اند به شماره ٥٠٠٠٢٨١٩٠ پیامک کنند که پس از چند لحظه پیامک تایید ومتعاقب آن طی ٢٤ یا ٤٨ ساعت آینده رمز کارت برایشان پیامک خواهد شد و قابل استفاده در کارت خوان فروشگاه ها، عابر بانک ها و  ... می باشد.وی تصریح کرد قبل ازهرچیزکلیه اعضا باید هنگام دریافت کمک هزینه یک میلیون وپانصدهزارتومانی ازطریق بانک آینده با ارائه اصل شناسنامه وکارت ملی احراز هویت شوند.

معاون هنری و سینمایی تاکید کرد: هنرمندانی که اسامی آنها در نوبت اول اعلام گردیده تا زمانی که رمز کارت برایشان ارسال نشده است، از گذاشتن کارت در عابر بانک خودداری کنند چراکه کارت آنان به دلیل عدم فعال شدن، توسط عابر بانک مسدود خواهد شد و نیاز است تا در حفظ و نگه داری هنر کارت دقت نمایند، چون صدور مجدد آن مشمول فرآیند زمانی طولانی و هزینه ٢٠٠ هزار تومانی از طرف مرجع صادر کننده کارت خواهد بود.




نظرات کاربران