در حال بارگذاری ...

برگزاری نشست مسئولین گروه های نمایشی جنوب کرمان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نشست مسئولین گروه های نمایشی جنوب کرمان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی برگزار شد.

به گزارش کرمان تئاتر، نشست مسئولین گروه های نمایشی جنوب کرمان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با حضور حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان،محمد الله توکلی رئیس انجمن هنرهای نمایشی جنوب کرمان، معاونین و سرپرستان گروه های نمایشی در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این نشست با تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد فرخنده و پربرکت یگانه منجی عالم بشریت و روز جهانی تئاتر و روزملی هنر های نمایشی با اشاره به شعار سال که کاربرد بسیار زیادی در حوزه تولید نمایش دارد، اظهارداشت: در عرصه تولید در حوزه نمایش می شود کارهای تولیدی بسیار زیادی در جنوب کرمان انجام داد. 

وی با بیان اینکه کرونا سبک زندگی بسیاری از مردم را تغییر داد، گفت: اما در حوزه نمایش کارهای زیادی می شود در فضای مجازی برای بیشتر دیده شدن انجام داد.

اسحاقی با بیان اینکه بنا داریم جشنواره تولید متون نمایشی ویژه جنوب کرمان و جشنواره تولیدات هنری هنرمندان جنوب کرمان در زمینه تئاتر در ایام کرونا برگزار کنیم، افزود: همچنین از فعالان فضای مجازی که در طول یک سال فعالیت هنری داشتند با انتخاب برترین ها تجلیل می شود. 

وی با دعوت از هنرمندان برای شرکت در انتخابات انجمن نمایشی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات انجمن نمایشی می طلبد همه هنرمندان دارای شرایط در این انتخابات شرکت کنند.

اسحاقی با تاکید براینکه آثار هنرمندان جنوب کرمان در کشور دیده شده است، عنوان کرد: هنرمندان جنوب کرمان در ایام کرونا بسیار خوش درخشیدند و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند.

وی اظهارداشت: گروه های نمایش باید به سمت تولید محتوا بروند و آثار تولید شده خود را در فضای مجازی منتشر نمایند.

حسن رونده سرپرست هماهنگی تئاتر استان های اداره کل هنرهای نمایشی نیز در این نشست بصورت مجازی حضور داشتند که درمورد گروه های نمایشی ثبت شده جنوب کرمان و ارتقاء رتبه گروه های نمایش ثبت شده این منطقه از ج به الف و ب بحث و گفتگو شد که وی قول دادند با توجه به وضعیت جنوب کرمان و در صورت تولید اثرهای نمایشی توجه بیشتری به انجمن نمایش این منطقه شود. 

گفتنی است در این نشست، اساسنامه انجمن های نمایشی بررسی و در اختیار سرپرستان گروه های نمایشی قرار گرفت و همچنین با اهدای لوحی از 9 نفر از سرپرستان گروه های نمایشی تجلیل شد.

در پایان این نشست هیات موسس انجمن نمایش جنوب کرمان انتخاب شد.




نظرات کاربران