در حال بارگذاری ...
در تالار فردوسی سیرجان

«خفت» به روی صحنه رفت

مهندس آینه بعد از مرگ دخترش به شدت عصبی شده است و زود جوش می اورد و در پی راه نجات پسرش توسط اسماعیل و دوستانش است ...

به گزارش تئاتر کرمان، نمایش «خفت» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم اسدی از دهم تا بیست هفتم آبانماه ۱۴۰۰ در تالار فردوسی به روی صحنه رفت 

در این نمایش : مرتضی مطلق ،محسن شکریان شهربابکی ،ابراهیم اسدی زیدآبادی ،طاهره کربلای زاده ،عباس اسدی زیدآبادی ،کیمیا شول ،حسام نور مندی پور ،رسول اکبر پور ،محمد کریمی ،نیما جهانشاهی ،نجمه خضری نژاد ،رامین ستاری ،مبینا قاسمی نژاد و رها اسدی زیدآبادی بازی می کنند.

در خلاصه این نمایش آمده است که کاوه از تابلو هتل آویزان است او از مرگ خواهر خود افسرده و خشمگین است و مهندس آینه بعد از مرگ دخترش به شدت عصبی شده است و زود جوش میاورد و در پی راه نجات پسرش توسط اسماعیل و دوستانش است .

عوامل نمایش «خفت» عبارتند از : 

مشاور کارگردان: محمدرضا قدس ولی
منشی صحنه: نجمه خضری نژاد 
طراح صحنه: ابراهیم اسدی زیدآبادی 
طراح پوستر: مهدیه زیدآبادی، سارا عظیمی 
طراح لباس: افسانه پور عبدل 
اجرای نور: نگین کریمی 
عکاس:تیام تانوردی 
اجرای دکور : نوید جهانشاهی 
موسیقی: محمد فرزین ابراهیمی، سعید کریمی، عباس ایرانژاد 

این نمایش هر شب ساعت 19:30 در تالار فردوسی به روی صحنه می رود و قیمت بلیط آن سی هزار تومان می باشد

 




مطالب مرتبط

با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه
با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه

مصطفی درویش گوهری، در این یادداشت قصدی بر تحلیل یا نقد اثری را نداریم، تنها به‌واسطه دیدن دو نمایش "موش و دیلادوز" و "کک به تنور" به کارگردانی دکتر یدالله آقا عباسی، به مسئله تئاتر تعلیمی و اهمیت ...

|

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

در این اثر، هنرمندان یک تابلو ساختند که در آن نمادهایی از بیمارستان، خون، گلوله و... بود و تصاویری از مظلومیت مردم غزه نمایش داده می‌شد. امین شجاعی کارگردان این نمایش است.

|

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

یدالله آقاعباسی*: زمانی آلبرکامو نوشت تئاتر تنها جایی است که در آن احساس خوشبختی می­‌کنم. توصیف او از تئاتر صومعه­‌ای بود که گروهی مرکب از کارگرانی که کارشان معنوی است، خود را فدای یک ...

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

نظرات کاربران