در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان :

کارگاه نمایشنامه نویسی در جنوب کرمان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن نمایش در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، حسین اسحاقی در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص دولت سیزدهم توجه به بحث آموزش هنر در مناطق مرزی و محروم است، اظهار داشت: تاکنون در جنوب کرمان بیش از ۴ هزار نفر در رشته های مختلف در طرح آموزش رایگان هنر ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار در رشته های هنری تئاتر و بازیگری است.

وی با بیان اینکه بزودی کارگاه نمایشنامه نویسی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن نمایش جنوب کرمان برگزار می‌شود، گفت: جنوب کرمان ظرفیت های هنری بی نظیری دارد که با برگزاری چنین کارگاه هایی استعداد های نهفته شکوفا می شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان در روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر ماه در جیرفت برگزار شد، افزود: در این جشنواره کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برتر تئاتر برگزار شد.

اسحاقی افزود: نمایش بیست و هفت از شهرستان جیرفت، نمایش قدمگاه به فصل پائیز از شهرستان فاریاب، نمایش سین از شهرستان جیرفت و نمایش فریاد های بی صدا از رودبار جنوب در این جشنواره برای داوری به روی صحنه اجرا رفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره ها و همایش ها در معرفی ظرفیت های هنری موثر است، گفت: تلاش کردیم تا جشنواره ای در خور توانمندی های منطقه برگزار شود.

وی یکی از کار‌های مهم زیرساختی این اداره کل توجه ویژه در حوزه تئاتر دانست، و افزود: چرا که تاثیر گذاری تئاتر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل در جامعه بیشتر است.

اسحاقی دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان را رقابتی برشمرد و عنوان کرد: در این مراسم از نفرات و آثار برتر با اهدا جوایز و لوح یاد بود تجلیل شد.




نظرات کاربران