در حال بارگذاری ...
به همت گروه نمایش دید

«25 هزار فرانک درد، در نقاشی کلاغ هایی که سفید می میرند» در کرمان

«۲۵ هزار فرانک درد، در نقاشی کلاغ هایی که سفید می میرند» تا ۲۵ آبان ماه هر شب در مجموعه تئاتر شهر کرمان واقع در چهارراه طهماسب آباد ساعت ۲۰ اجرا می شود . 

به گزارش تئاتر کرمان، نمایش «25 هزار فرانک درد، در نقاشی کلاغ هایی که سفید می میرند» به نویسندگی محمد اسماعیل بیگی و کارگردانی فاطمه محمدیان اجراهای خود را از 21 آبان ماه در مجموعه تئاتر شهر کرمان

واقع در چهارراه ظهماسب آباد شروع کرد . 

در این نمایش ، فاطمه محمدیـان، اشکان لـک پور، کمیـل مجتباییان ، زینب اسماعیلی، علیرضا اکبـری، محمـد شهپــر، فـاطمه مقصدی ،  فـاطمه شعبان و پرستو هوشمد

 به عنوان بازیگر حضور دارند .

این نمایش تولید گروه تئاتر «دید»  است و برای شرکت در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کرمان از سوی هیئت بازبینی، انتخاب شده است 

و در بخش رقابقی جشنواره تئاتر استان کرمان از 26 آبان ماه در سیرجان با 7 اثر نمایشی دیگر رقابت می کند . 

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

امین ظهوریان و رضا عرب پور : موسیقی و نور 

محمد اسماعیل بیگی : مشاور کارگردان

«25 هزار فرانک درد، در نقاشی کلاغ هایی که سفید می میرند» تا 25 آبان ماه هر شب در مجموعه تئاتر شهر کرمان ساعت 20 اجرا می شود و بهای بلیط آن 15 هزارتومان است . 

 

 




مطالب مرتبط

با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه
با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه

مصطفی درویش گوهری، در این یادداشت قصدی بر تحلیل یا نقد اثری را نداریم، تنها به‌واسطه دیدن دو نمایش "موش و دیلادوز" و "کک به تنور" به کارگردانی دکتر یدالله آقا عباسی، به مسئله تئاتر تعلیمی و اهمیت ...

|

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

در این اثر، هنرمندان یک تابلو ساختند که در آن نمادهایی از بیمارستان، خون، گلوله و... بود و تصاویری از مظلومیت مردم غزه نمایش داده می‌شد. امین شجاعی کارگردان این نمایش است.

|

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

یدالله آقاعباسی*: زمانی آلبرکامو نوشت تئاتر تنها جایی است که در آن احساس خوشبختی می­‌کنم. توصیف او از تئاتر صومعه­‌ای بود که گروهی مرکب از کارگرانی که کارشان معنوی است، خود را فدای یک ...

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

نظرات کاربران