در حال بارگذاری ...

جشنواره استندآپ کمدی مجازی در کرمان برگزار می شود

نخستین جشنواره استندآپ کمدی مجازی کرمان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و اموزشگاه ازاد هنرهای نمایشی صحنه برگزار شد

به گزارش تئاتر کرمان، نخستین جشنواره استندآپ کمدی مجازی کرمان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی صحنه برگزار می شود.

این جشنواره به صورت مجازی و در دو بخش آزاد و موضوعات مرتبط با کرونا برگزار می شود . شرکت کنندگان می بایست فیلم استنداپ کمدی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و پس از انتخاب آثار توسط هیئت داوران ,آثار برگزیده برای داوری نهایی توسط مردم در پیج آکادمی صحنه بارگذاری می شوند و کارهایی که بیشترین لایک را داشته باشند به عنوان برگزیده معرفی می شوند.همچنین هیئت داوران جشنواره  با نگاه تخصصی برگزیدگان خود را معزفی می کند .

اخرین مهلت ارسال اثار تا 5 اردیبهشت می باشد و پس از بازبینی اثار راه یافته به جشنواره از تاریخ 7 اردیبهشت ماه به مدت 5 روز دز پیج اکادمی صحنه از سوی مزدم داوری می شوند.

 شرکت کنندگان مستعد به تشخیص هیئت داوران در دورهای اموزشی آکادمی صحنه به صورت رایگان پذیرش می شوند. به برگزیدگان جشنواره هدیه  نقدی تا سقف ۵۰ میلیون ریال اهدا می شود و شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است و محدودیت ندارد.

ادرس دبیرخانه جشنواره : کرمان خیابان امام جمعه کوچه 6 پلاک 11

تلفن : 03432476739

 

 




نظرات کاربران