در حال بارگذاری ...
رضا ایرانمنش در دیدار با هنرمندان گفت:

دلتنگ صحنه هستم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، حمید نیلی ، مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به همراه جمعی از هنرمندان  تئاتر کشور و استان با هنرمند جانباز ، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر  «رضا ایرانمنش» دیدار و گفتگو  کردند. 

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به همراه جمعی از هنرمندان  تئاتر کشور و استان با هنرمند جانباز ، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر  «رضا ایرانمنش» دیدار و گفتگو  کردند.

  حمید نیلی ، مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ، امیرحسین شفیعی کارگردان و تهیه کننده تئاتر کشور و  دبیر همایش ملی تئاتر خیابانی «سردار آسمانی» وحید محمدی ،  معاون هنری سینمایی اداره کل ارشاد کرمان ، عبدالرضا قراری ، مدیر عامل خانه هنرمندان استان کرمان  مازیار رشیدصالحی به نمایندگی از هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان کرمان نیز در این دیدار محمد رضا علیزاده را همراهی کردند  .

در این دیدار رضا ایرانمنش از وضعیت جسمی رو به بهبودش خبرش داد و افزود آرزو دارم هرچه زودتر تولید اثری جدید را آغاز کنم.

او در سال ۱۳۴۶ در جیرفت در استان کرمان متولد شد. او در سال ۱۳۶۵ ازدواج می‌کند و در سال ۱۳۶۹ مدرک فوق لیسانس کارگردانی خود را از دانشگاه تربیت معلم دریافت می‌کند. او در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته‌است. در سال ۱۳۷۲ برای بازی در فیلم سجاده آتش نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین از جانبازان جنگ ایران و عراق است. وی در عملیات‌های متعددی حضور داشت و در عملیات والفجر ۸ به علت استشمام گاز خردل، جانباز شیمیایی می‌شود.




مطالب مرتبط

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

در این اثر، هنرمندان یک تابلو ساختند که در آن نمادهایی از بیمارستان، خون، گلوله و... بود و تصاویری از مظلومیت مردم غزه نمایش داده می‌شد. امین شجاعی کارگردان این نمایش است.

|

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

یدالله آقاعباسی*: زمانی آلبرکامو نوشت تئاتر تنها جایی است که در آن احساس خوشبختی می­‌کنم. توصیف او از تئاتر صومعه­‌ای بود که گروهی مرکب از کارگرانی که کارشان معنوی است، خود را فدای یک ...

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!
یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!

شاهد شفیعی٭، خاورمیانه خواستگاه هزارویک شب است. داستانهای عشق‌های ممنوعه، کینه‌ها، جست و جوها و فرار از درد میرا بودن. نمایش سوختن ها بیشتر از هر نمایشی که اخیرا در کرمان به اجرا در آمده ...

|

نظرات کاربران