در حال بارگذاری ...

جلسه سرپرستان و اعضای گروه‌های تعزیه کرمان برگزار شد

با حضور مدیرکل و معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه سرپرستان ، اعضای گروه های مختلف تعزیه کرمان برگزار شد.

به گزارش تئاتر کرمان، در این جلسه ابتدا مسایل ، مشکلات تعزیه استان، از سوی تعزیه خوانان و سرپرستان گروه های تعزیه مطرح شد.

در ادامه محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی با اشاره به دیدگاه ها و نظرات مطرح شده در جلسه گفت: تفاوت دیدگاه ها و نظرات طبیعی است ، بهر حال در حوزه های مختلف افزاد گوناگون ، سلایق و نظرات متفاوتی دارند، اما این تفاوت ها نباید مانع از فعالیت و همگرایی گردد.

وی افزود: در زمینه تعزیه گروه ها و افرد فعال می توانند موسسات فرهنگی تشکیل دهند، سپس مدیران و سرپستان گروه های تعزیه با همفکری و همکاری اتحادیه ، انجمن تعزیه را شکل دهند و به صورت مناسب و پیوسته موضوعات صنفی را پیگیری کنند.

وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در سخنانی گفت: امروزه در حال عبور از انجمن داری سنتی هستیم .

وی تصریح کرد: تفاوت سلایق و رویکردهای مختلف باعث شده که دیگر حضور افراد زیر یک سقف چندان ضرورت و بازده مناسبی نداشته باشد به همین دلیل تکثر و تنوع انجمن ها با حضور افراد و اعضای هم سو می تواند اثربخش تر و هدفمندتر باشد.

 




نظرات کاربران