در حال بارگذاری ...
برای بازی در فیلم «گل نسا»

جایزه جشنواره هوستن آمریکا برای بازیگر تئاتر کرمان

«علی محمد رادمنش» بازیگر تئاتر، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم هوستن آمریکا را برای بازی در فیلم گل نسا از آن خود کرد

به گزارش تئاتر کرمان، گل نساء  اولین فیلم بلند ستار چمنی گل؛ جایزه طلایی «رِمی» بهترین فیلمساز مستقل و جایزه بهترین بازیگری مرد انجمن منتقدان از جشنواره فیلم هوستن آمریکا را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی گل نساء به کارگردانی ستار چمنی گل و با فیلمنامه ویدا صالحی در نخستین حضور بین المللیخود در پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم هوستن  آمریکا روی پرده رفت و نامزد چهار جایزه رِمی  از جمله؛ بهترین «فیلمساز مستقل»، بهترین «فیلمنامه»، بهترین «بازیگری مرد» و بهترین «فیلمبرداری» این جشنواره معتبر سینمای جهان شد و در نهایت توانست جایزه طلایی بهترین فیلمساز مستقل این جشنواره برای «ستار چمنی گل» کارگردان آن و همچنین جایزه بهترین بازیگری مرد برای «علی محمد رادمنش» بازیگر این فیلم را تصاحب کند. جایزه این بازیگر سینمای ایران از طرف انجمن منتقدان سینمای آمریکا و توسط «نیک نیکلسون» بازیگر آمریکایی و داور انتخابی از طرف انجمن منتقدان به وی اهدا شد.
 جشنواره بین المللی فیلم هوستن یکی از مهمترین و قدیمی ترین جشنواره فیلم های مستقل جهان محسوب می شود و بزرگان سینمای جهان در این جشنواره، جوایز رِمی را از آن خود کرده اند. پنجاه و یکمین دوره این جشنواره از روز های ۳۱ فروردین تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ (۲۰ الی ۲۹ آوریل ۲۰۱۸) در ایالت تگزاس در کشور آمریکا برگزار شد.
 این جشنواره که در سال ۱۹۶۱ تاسیس شده، به همراه جشنواره های فیلم سان فرانسیسکو و نیویورک جزو مهمترین جشنواره فیلم های مستقل در آمریکا به شمار می رود.




نظرات کاربران