در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت ١٧ مرداد روز خبرنگار

در حقیقت روز خبرنگار بهانه ای است برای همه که بدانیم «خبرنگاری » چه میدان وسیع، پر مسئولیت و شکوهمندی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با صدور پیامی، ١٧ مرداد روز «خبرنگار» را به خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان تبریک گفت.

به گزارش تئاتر کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با صدور پیامی، ١٧ مرداد روز «خبرنگار» را به خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان تبریک گفت.
١٧ مرداد ماه روز خبرنگار بر تک تک اهالی سختکوش و صمیمی خبر  و رسانه  دیار کریمان فرخنده باد.

٢٠ سال پیش خبرنگاری – شهید صارمی – جانش را بر سر رسالتش نهاد. اینک ما به یاد بود آن مرد شریف ، این روز شریف را به همه خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و اهالی رسانه استان کرمان تبریک می گوئیم.

در حقیقت روز خبرنگار بهانه ای است برای همه که بدانیم "خبرنگاری" چه میدان وسیع، پر مسئولیت و شکوهمندی است . میدانی که پرچمداری دفاع از حریم جامعه را بر عهده دارد و میدان داری رساندن صدای آحاد مردم به گوش مسوولان را.

در این روز باز هم به اهمیت نقش ، جایگاه و مفاهیم و تعاریف و واقعیات  خبرنگاری رجوع می کنیم و آن را بزرگ با شکوه و متعالی می بینیم، هم از این روست که لازم است از فعالان چنین عرصه بزرگی ، کارهای بزرگ، اندیشه والا و نگاه مترقی و رو به امید و پیشرفت طلب کرد و به حق که چنین است .

در پایان لازم می دانم، ضمن گرامیدشت شهدای عرصه رسانه به ویژه شهدای عرصه رسانه استان کرمان ، ١٧ مرداد سالروز گرامیداشت روز خبرنگار را  مجددا به اهالی رسانه تبریک و تهنیت عرض نمایم . برای آنها از درگاه حضرت دوست سربلندی، عزت و موفقیت مسالت دارم.




نظرات کاربران