در حال بارگذاری ...
محمد رضا حیدری کارگردان نمایش «همه چیز میگذرد تو نمی گذری»

جشنواره محل بروز خلاقیت ها در محفلی هنرمندانه است

به گزارش تئاتر کرمان، محمد رضا حیدری با نمایش «همه چیز میگذرد تو نمی گذری» در سی امین جشنواره تئاتر استان از شهر کرمان شرکت کرده است . وی درباره برگزاری جشنواره می گوید :حضور در جشنواره را به فال نیک می گیرم 
همیشه جشنواره ها فارغ از رقابت بستر مناسبی جهت تبادل نگرش و بروز خلاقیت ها در محفلی هنرمندانه است 
من هنوز موفق به دیدن آثار جشنواره نشدم اما شنیده ها حاکی از کیفت مناسب و رو به رشد نمایش های حاضر است .

حیدری درباره نمایش «همه چیز میگذرد تو نمی گذری» می گوید :  «همه چیز می گذرد تو نمی گذری » برای اجرای عمومی و شروع فعالیت من در کرمان انتخاب خوبی بود .
در حالی که آخرین کار من به عنوان کارگردان و بازیگرنمایش مهره پنجم بود که چهل شب در سالن اصلی مجوعه تئاتر محراب تهران   آذر و بهمن 94 به صحنه رفت و من ابتدای سال نود پنج به کرمان مهاجرت کردم . خلاصه آنکه «همه چیز می گذرد تو نمی گذری»  روایت مردیست سوار بر اسب واژگون تاریخ .
دراین اثر
بازیگر و کارگردان : محمدرضا حیدری 
مهدی کرمی : موسیقی
مهتاب فدایی :گریم
فریده امینی زاده : دستیار کارگردان
محمد میقانی :نور
زهرا فرودی : مدیر صحنه
طراح صحنه : نفیسه افشار
عکاس : محمد آذرشین
طراح بروشور و پوستر:  سمیرا فدایی
همکاری دارند . 

حیدری در پایان  نیز خاطر نشان کرد : خوشحالم که در جشنواره تئاتر کرمان حضور دارم و از همه عوامل برگزاری جشنوار کمال قدردانی و سپاس را دارم




مطالب مرتبط

با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه
با نگاه به دو اجرای یدالله آقا عباسی

یادداشتی بر ضرورت تئاتر تعلیمی در جامعه

مصطفی درویش گوهری، در این یادداشت قصدی بر تحلیل یا نقد اثری را نداریم، تنها به‌واسطه دیدن دو نمایش "موش و دیلادوز" و "کک به تنور" به کارگردانی دکتر یدالله آقا عباسی، به مسئله تئاتر تعلیمی و اهمیت ...

|

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

اجرای نمایش خیابانی «افطاری» در کرمان

در این اثر، هنرمندان یک تابلو ساختند که در آن نمادهایی از بیمارستان، خون، گلوله و... بود و تصاویری از مظلومیت مردم غزه نمایش داده می‌شد. امین شجاعی کارگردان این نمایش است.

|

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!
یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!

شاهد شفیعی٭، خاورمیانه خواستگاه هزارویک شب است. داستانهای عشق‌های ممنوعه، کینه‌ها، جست و جوها و فرار از درد میرا بودن. نمایش سوختن ها بیشتر از هر نمایشی که اخیرا در کرمان به اجرا در آمده ...

|

نظرات کاربران