در حال بارگذاری ...
به همت گروه تئاتر صحنه

«بن بست خجسته» در تالار همایون صنعتی اجرا می شود

«بن بست خجسته» روابط ادم هایی است که تلاش می کنند از بن بست‌ رهایی پیدا کنند  . آدم‌ هایی که شاید ناخواسته بواسطه شرایط جامعه مجبورند کاری انجام‌ دهند که‌ باب دلشان‌ نیست. دست پا می زنند دروغ می‌گویند و حتی زندکی می کنند.

به گزارش تئاتر کرمان، از ۱۳ دیماه اجرای رسمی تئاتر «بن بست خجسته» آغاز و تا پنجم بهمن ادامه دارد و در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه هر شب در تالار همایون صنعتی اجرا می شود .

«بن بست خجسته» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حشمتی و با بازی :

منصور محمد حسنی 
علی صادقی زاده  
مهدی حشمتی 
سعید قلندری
پروانه رخ
پرنیا عسکری 
احمد محمدی
و رضا ایرانمنش هر شب به روی صحنه می رود . 

«بن بست خجسته» روابط ادم هایی است که تلاش می کنند از بن بست‌ رهایی پیدا کنند  . آدم‌ هایی که شاید ناخواسته بواسطه شرایط جامعه مجبورند کاری انجام‌ دهند که‌ باب دلشان‌ نیست . دست پا می زنند دروغ می‌گویند و حتی زندکی می کنند.

سایر عوامل این تئاتر عبارتند از : 
مشاور کارگردان : امیر حسین حشمتی 
طراح صحنه : امین شجاعی 
اجرای صحنه :منصور امینی ،حسین عباسزاده
مدیر اجرایی :احمد محمدی 
منشی صحنه :ارمیتا زعیم 

مدیر صحنه : حنظله رشیدی
مدیر روابط عمومی :حسام اسدی شکاری 
مدیر رسانه‌ای :ساره نخعی فر
 موسیقی و افکت :مصطفی حشمتی 
طراح نور:علیرضا نجیب زاده
اجرای نور:حامد پاک ایزدی ،  محمد قادری 
مدیر سالن :محسن نجیب زاده 
گیشه : سجاد اشجعی
دستیار کارگردان  :علی جلال پور
دستیاران صحنه : محمد رشید رشید پور ، سعادت قتلویی 
تیزر:فرزاد گوری ، فاضل حبیبی
طراح بروشور :رسول عباسزاده

طراح پوستر : ندا صفاریان
تبلیغات :علی کاویانی 
طراح‌ لباس :مریم نخعی 
طراح و‌اجرای گریم :بابک صلح جو

دستیار گریم : محمد میرحبیبی

اکساسوار:نعیمه مهدی زاده

عکس : فاضل حبیبی

این تئاتر تولید گروه تئاتر صحنه وابسته به آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی صحنه است 

 




مطالب مرتبط

نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج
نگاهی به آخرین اثر علی نفیسی

آنتیگونه زاده رنج ، مادر رنج

علی نفیسی با کشف این دو گانگی ، تلاش کرده است تا با پیوند رویه ی امروزین جامعه ی ما در قالب روایت افسانه ای عاشقانه و ساختن اسطوره ای امروزین با نشانه هایی ایرانی و آشنا برای تماشاچی ما ، در موازات خط درام اصلی آن را نوسازی کرده و این شکاف را پرکند.

|

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

حضور موفق نمایش «مهمان جامانده» در جشنواره بین المللی اردکان

نمایش «مهمان جامانده» که با هدف فرهنگ‌سازی درحوزه‌ی افراد دارای معلولیت و همچنین با بازیگری این افراد ساخته شده است موفق به کسب جوایز متعددی در بخش فراگیر بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان شد.

|

یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست  اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!
یادداشتی بر نمایش «بودن یا نبودن»، مسئله این نیست اثر علی کهن

عمیق شدن ممنوع است، لطفا در سطح بمانید!

شاهد شفیعی٭، در ابتدا به یاد بیاوریم کارل گوستاو یونگ را که گفت: وجود داشتن کافی نیست، باید به این وجود روشنایی بخشید.  اولین مواجهه ما با نمایش بودن یا ...

|

یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!
یادداشتی بر نمایش «سوختن‌ها»، اثر علی‌محمد فردین فر

سلام، من خاورمیانه هستم!

شاهد شفیعی٭، خاورمیانه خواستگاه هزارویک شب است. داستانهای عشق‌های ممنوعه، کینه‌ها، جست و جوها و فرار از درد میرا بودن. نمایش سوختن ها بیشتر از هر نمایشی که اخیرا در کرمان به اجرا در آمده ...

|

نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم
نگاهی به نمایش «بی‌خبران حیرانند»

ما یک نفریم

شاهد شفیعی٭، «بی‌خبران حیرانند» در سادگی داستانش به رمز و رازی حیاطی اشاره می‌کند که سازوکاری به شدت جدی دارد: «اصل فقدان لذت!» خانواده‌ای که از نسل اولش تنها خاطره‌ای موجود ...

|

یادداشتی بر نمایش «آنتیگونه» بازنویس و کارگردان علی نفیسی

آنتیگونه بر چهارپایه آبی رنگ
یادداشتی بر نمایش «آنتیگونه» بازنویس و کارگردان علی نفیسی

آنتیگونه بر چهارپایه آبی رنگ

محسن مجیدی٭، این یادداشت کوتاه با تکیه بر اکسسوار و میزانسن‌های این اجرا در طراحی صحنه نوشته شده است. طراحی صحنه این نمایش به نوعی مینیمالیستی است. صحنه خالی‌ست به جز دو مورد ثابت تا ...

|

نگاهی به اجرای «آنتیگونه» به کارگردانی علی نفیسی؛

تلاقی تاریخ و اکنونیت
نگاهی به اجرای «آنتیگونه» به کارگردانی علی نفیسی؛

تلاقی تاریخ و اکنونیت

مصطفی درویش گوهری٭، در تئاتر و درام مدرن بیش از هر دوره دیگری به آثار کلاسیک از جمله یونان باستان توجه شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل این بازگشت به تاریخ، ریشه در نگاه مدرنیست‌ها و پس از ...

|

نظرات کاربران