در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:

کمبود فضاهای فرهنگی و هنری برطرف می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جمع اهالی فرهنگ و هنر و رسانه گفت : با افتتاح و بهربرداری از تالار مرکزی کرمان بخش زیادی از کمبود فضاهای فرهنگی و هنری برطرف می شود

به گزارش تئاتر کرمان، محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جمع اهالی فرهنگ و هنر و رسانه گفت:

 با افتتاح و بهربرداری از تالار مرکزی کرمان بخش زیادی از کمبود فضاهای فرهنگی و هنری برطرف می‌شود.

«محمدرضا علیزاده»خاطر نشان کرد: با آغاز بهربرداری از تالار کرمان در سال آینده و امکان استفاده مجدد از مجتمع فرهنگی و هنری پس از بازسازی و تجهیز ،بخش زیادی از مشکلات مرکز استان در زمینه فضاهای فرهنگی و هنری برطرف می شود .

وی  افزود:طی پنج سال گذشته حرکت رو به رشدی در راستای ارتقای حوزه فرهنگی و هنری این استان آغاز شده و این حرکت تاکنون به نتایج مطلوبی رسیده است.

علیزاده ادامه داد:خانه هنرمندان استان به ثبت رسیده است که می تواند به عنوان یک تشکل بخش خصوصی به صورت تخصصی، مسائل حوزه فرهنگی و هنری استان را مطالبه کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طی دو سال گذشته بستری مطلوب در زمینه فعالیت های جامعه فرهنگی و هنری در این استان ایجاد شده و در این زمینه بخشی از مشکلات رفع و شده است و  با وجود تمام مشکلات؛ تلاش و برنامه ریزی و اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در راستای داشتن روابط و تعاملی نزدیک با جامعه فرهنگ و رسانه استان بوده است.




نظرات کاربران