در حال بارگذاری ...
به همت دفتر انجمن هنرهای نمایشی زرند:

جلسات هفتگی نمایشنامه‌خوانی در شهر زرند برگزار می‌شود

به همت دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان شعبه زرند، جلسات هفتگی نمایشنامه خوانی بصورت مداوم در محل تماشاخانه شهر برگزار می شود.

به گزارش تئاتر کرمان، به همت دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان شعبه زرند جلسات هفتگی نمایشنامه خوانی بصورت مداوم در محل تماشاخانه شهر برگزار می شود.

«خواستگاری» آنتوان چخوف که اساسا یک کمدی انتقادی اجتماعی است  مورد توجه یکی از گروههای نمایشی این شهرستان قرار گرفت تا دستمایه ای برای نمایشنامه خوانی هفتگی باشد.  

موضوع «خواستگاری» یکی از جدی‌ترین موضوعات زندگی انسان است، اما همین موضوع جدی می‌تواند به غیر جدی‌ترین و کمدی‌ترین و حتی در مواردی به تراژیک‌ترین حادثه زندگی انسان تبدیل شود.

بر همین اساس و به منظور توجه بیشتر به شاخه نمایشنامه خوانی که این روزها در دنیای هنرمندان رشته نمایش به یک کار قابل توجه درآمده است  و گروه نمایش آرش از شهرستان زرند این اثر را دستمایه کار خود قرار دادند و با حضور آقایان: احمدرشیدی، مسعود لشکری و خانم زهره یزدانپناه برنامه این هفته دورهمی هنرمندان نمایش زرند و سایر علاقمندان نمایشنامه خوانی شد که مورد استقبال و تشویق حاضرین نیز قرار گرفت.

لازم بذکر است شهرستان زرند دارای قابلیت بالقوه ای از جمله وجود رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند وجود یک سالن اختصاصی اجرای نمایش و دو سالن اجتماعات و سینما یکی از شهرستان های دارای استعداد بی شمار در این شاخه هنری استان کرمان می باشد که تجربه برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی استانی را نیز در کارنامه خود دارد.  




نظرات کاربران