در حال بارگذاری ...
هنرمند کرمانی تئاتر:

نادر فلاح «مختلف الاضلاع» را کارگردانی می‌کند

این اثر دارای نمایشنامه‌ای متفاوت با ساختار ویژه خود است. «مختلف الاضلاع» متشکل از قطعات نمایشی براساس دو نفری‌های تاریخ، همچون هیتلر و هیملر و یا دون و سانچو است.   

به گزارش تئاتر کرمان، نادر فلاح از هنرمندان کرمانی درباره  تئاتر، سینما و تلویزیون درباره اجرای نمایش «مختلف الاضلاع»  گفت:  نمایش «مختلف الاضلاع» نوشته سهند خیرآبادی است . این نمایش دو پرسوناژ دارد و من و میترا حجار به عنوان بازیگر در این نمایش حضور داریم.

او در ادامه اضافه کرد: به نظرم این اثر دارای نمایشنامه‌ای متفاوت با ساختار ویژه خود است. «مختلف الاضلاع» متشکل از قطعات نمایشی براساس دو نفری‌های تاریخ، همچون هیتلر و هیملر و یا دون و سانچو است.    

این بازیگر با بیان اینکه تاکنون در نظر داشتم وضعیت خود را در بازیگری تثبیت کنم و بنابراین به سراغ کارگردانی نرفتم، عنوان کرد: تحصیلات من در رشته کارگردانی است و بیش از بازیگری دغدغه کارگردانی دارم و از نظر من سطح و رتبه کارگردانی و جنبه‌های هنری آن از بازیگری به مراتب بالاتر است و کارگردان باید اشراف کاملی بر متون دراماتیک و دیگر هنرها چون نقاشی، موسیقی و بازیگری داشته باشد.

او با اشاره به اینکه کارگردانی کار بسیار پیچیده‌ای است و برای من بسیار جذاب‌تر از بازیگری است، گفت: از دلایلی که دیرتر به سراغ این حرفه آمدم این است که کارگردانی برایم امری ترسناک‌تر در عرصه هنر تئاتر است چراکه این حرفه هنری جمعی است که باید در آن مدیریت یک تیم با تفکرات متفاوت صورت گیرد که امری پیچیده و در عین حال پس از تولید اثر، لذت‌بخش است.

او دو نمایش «دو به دل» و «افق در آوای پرندگان» را در کارنامه کارگردانی خود دارد و این دو اثر را به ترتیب سال‌های 89 و 90 در کرمان زادگاه خود روی صحنه آورده است.

سایر عوامت «مختلف الاصلاع»

 سهند خیرآبادی : نویسنده

رها جاهنشاهی : مجری طرح

رضا حیدری :طراح نور

 نسرین آجرلو : طراح گریم

فائزه آیین :طراح صحنه

پریناز شیخ : طراح لباس

 مهدی رایگانی :گرافیست

 پویا نوری : عکاس

آریا سبزواری : ساخت تیزر و موشن

 هومن ثنایی : موسیقی

افسانه کاشفی : مدیر تولید

 ماهان شهیدی زاده : دستیار و برنامه ریز کارگردان

 حامد نوبهت :  دستیار تولید

 شایان قدیریان : مدیر صحنه و امیر قالیچی : مدیر تبلیغات 

این نمایش خرداد و تیر 98 در تماشاخانه سپند هر شب ساعت 22:30 اجرا می شود 




نظرات کاربران