در حال بارگذاری ...

فراخوان حمایت از تولید تئاتر در حوزه هنری کرمان منتشر شد

حوزه هنری استان کرمان در جهت سیاستهای تولیدی و حمایتی در سال ۹۸، با هدف حمایت از تولید آثار فاخر و ارزشمند نمایشی، فراخوان حمایت از تولید تئاتر را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر کرمان، بابک دقیقی مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمان با اعلام این خبر گفت: گروه‌های نمایشی می‌توانند کلیه نمایش‌نامه های ایرانی و خارجی که درچار چوب سیاست‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری قابل تعریف باشند را جهت تولید در برنامه خود قرار دهند.

وی با اشاره به حمایت از تولید 4 اثر نمایشی در این فراخوان اظهار کرد:  شورای تولیدی که منتخب از هنرمندان نمایش استان می‌باشد ، انتخاب آثار و همچنین نظارت بر روند  تولیدی و اجرایی پروژها را برعهده خواهند داشت.

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمان افزود: حوزه هنری استان کرمان به منظور ارتقا سطح کیفی تولیدات نمایشی برای کارگردانان و بازیگرانی که آثارشان مورد حمایت قرار خواهد گرفت  یک دوره کارگاه آموزشی برگزار می‌کند.

دقیقی با بیان اینکه هر اثر باید حداقل 20 شب اجرا عموم داشته باشد و حوزه هنری از قبول کردن طرح یا ایده نمایشی معذور است و صرفا نمایش‌نامه مد نظر قرار می‌گیرد عنوان کرد: به هر اثر نمایشی  که درچارچوب طرح حمایتی قرار گیرد مبلغ یکصدو پنجاه میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمان با اشاره به اینکه 20 درصد از عواید فروش نمایش ها متعلق به حوزه هنری خواهد بود تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال نمایش‌نامه‌ها بیستم خردادماه سال جاری است.

دقیقی در پایان با  بیان اینکه متقاضیان بایستی یک نسخه از نمایش‌نامه به همراه فایل ( لوح فشرده ) نمایش‌نامه مذکور را به حوزه هنری تحویل نمایند خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند متون نمایشی خود را به نشانی دبیرخانه واقع در کرمان، خیابان امام خمینی(ره) کوچه شماره 8 حوزه هنری استان کرمان واحد هنرهای نمایشی ارسال کنند و یا با شماره تلفن 32262670 -034 تماس بگیرند.




نظرات کاربران