در حال بارگذاری ...
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان

مدت زمان ثبت نام بیمه تکمیلی تمدید نخواهد شد

براساس تصمیم شورای مدیران صندوق اعتباری هنر، مهلت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ١٢ تیرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش تئاتر کرمان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: براساس تصمیم شورای مدیران صندوق اعتباری هنر، مهلت ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ١٢ تیرماه به پایان می‌رسد.

وحید محمدی، معاون امور هنری وسینمایی با اعلام این خبر افزود: نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران از طریق صندوق اعتباری هنر آغاز شده است و تا ١٢/٤/٩٨ فرصت مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق به نشانیwww.honarcredit.ir  فراهم است.

وی ادامه داد:شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی سالجاری اعضای صندوق اعتباری هنر همانند سال گذشته در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه ارائه شده است و هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران می توانند از بین طرح ها نسبت به انتخاب یک طرح اقدام کنند.

محمدی تصریح کرد: این نکته را باید در نظر داشت که طرح انتخابی فرد اصلی برای افراد تحت تکفل نیز یکسان است. همچنین مبلغ طرح انتخابی برای هرنفر تحت پوشش به صورت مجزا خواهد بود.وی ضمن تاکید بر اینکه پرداخت کمک هزینه درمان در سال جاری تنها از طریق بیمه تکمیلی امکان پذیر است از کلیه اعضا محترم صندوق درخواست کرد با توجه به افزایش هزینه های پزشکی برای جبران هزینه های درمانی خود و افراد تحت تکفل در مهلت مقرر ثبت نام نمایند.

خدمات بیمه تکمیلی این دوره از تاریخ ٩٨/٤/١ تا ٩٩/٣/٣١ برقرار خواهد بود.




نظرات کاربران