در حال بارگذاری ...

بازدید استاندار کرمان از عملیات اجرایی ساخت تالار مرکزی شهر کرمان

دکتر فدایی ،استاندار کر مان از روند ساخت و عملیات اجرایی تالار مرکزی شهر کرمان بازدید کرد . در این بازدید ،علیزاده،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گزارشی از روند ساخت و عملیات اجرایی این پروژه ملی را ارائه کرد

به گزارش تئاتر کرمان، دکتر فدایی ،استاندار کر مان از روند ساخت و عملیات اجرایی تالار مرکزی شهر کرمان بازدید کرد . در این بازدید ،علیزاده،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گزارشی از روند ساخت و عملیات اجرایی این پروژه ملی را ارائه کرد .

در این دیدار که  جمعی معاونین استانداری و مسوولان استان ،استاندار را همارهی می‌کردند ،بر تسریع در تکمیل این پروژه تأکید شد .

دکتر فدایی ؛ با اشاره به تلاش دولت برای ارتقای سرانه فضاهای فرهنگی در شهرهای استان گفت: با بهره برداری از پروژه های فرهنگی در حال احداث در سراسر استان، سرانه فرهنگی ارتقاء خواهد یافت.

محمد رضا  علیزاده ؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در سخنانی گزارشی از روند ساخت تالار ،اعتبارات تخصیص یافته در سالهای گذشته و اعتبارات سال جاری برای تکمیل تالار  ارائه کرد .

در این بازدید دکتر بصیری؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار، آیت‌اللهی موسوی ،معاون عمرانی استاندار کرمان، رودری ،رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان و جمعی از اهالی رسانه  ؛ استاندار را  همراهی کردند .




نظرات کاربران