در حال بارگذاری ...

«دختری ۷۰ساله دامنی ۷ساله» در کرمان

نمایش «دختری ۷۰ ساله، دامنی هفت ساله و دلی که تازه داشت به دنیا می‌آمد» از  سه شنبه اول مرداد ماه به مدت ٢٠ شب روی صحنه می‌رود .

به گزارش تئاتر کرمان، نمایش «دختری ۷۰ ساله، دامنی هفت ساله و دلی که تازه داشت به دنیا می‌آمد» از  سه شنبه اول مرداد ماه به مدت ٢٠ شب روی صحنه می‌رود .

 نویسندگی و کارگردانی این کار را  «سودابه رجایی» بر عهده دارد و در  مجموعه یادگاران  صنعتی  ،هر شب از ساعت ١٩:٤٥ پذیرای علاقه مندان خواهد بود .

رجایی درباره این نمایش به کرمان تئاتر گفت : نمایش «دختری هفتاد ساله، دامنی هفت ساله و دلی که تازه داشت به دنیا می‌آمد» روایت اجتماعی طنز گونه‌ای است که برگرفته از زندگی خودم بوده و مشکلات و ناهمواری‌های زندگی زنان در جامعه را به تصویر می‌کشد.

در این نمایش مرجان نامجوفر و سیما رزازنژاد به عنوان بازیگر حضور دارند . سودابه رجایی از سال ۸۰ با بازی در تئاتر «نسیم خاطره‌ها» فعالیت هنری خود را آغاز و با کسب رتبه دوم جایزه طراحی صحنه به کارگردانی عبدالرضا قراری کسب کرد همچنین بازی در تئاتر «کوپه درجه ۲» به کارگردانی محسن ایرانمنش، بازی در فیلم کوچه‌های اسکیموی کویر به کارگردانی رضا زنگی آبادی، بازی در تئاتر «ضربه چهارم»  برنده جایزه دوم بازیگری زن جشنواره استانی کرمان بخشی از فعالیت هنری وی بوده است.




نظرات کاربران