در حال بارگذاری ...
رضا درویشی در گفتگو با تئاتر کرمان

به دنبال رضایت مردم ام نه نقد نقادان

سبک من تئاتر آزاد است و در این گونه به دنبال دل مردم و ایجاد ر وحیه نشاط و شادابی هستم نه نقد نقادان

به گزارش تئاتر کرمان،  نمایش کمدی «شب شیشه»  به نویسندگی و کارگردانی رضا درویشی  اجراهای خود را از سی ام خرداد ماه شروع کرده است و تا 10 مرداد ادامه دارد . این نمایش هر شب ساعت 20 در فرهنگسرای کوثر به روی صحنه می رود .

درویشی درباره این گونه کمدی گفت : ده سال اول حضورم در تئاتر را به مطالعه درباره گونه های مختلف نمایشی گذراندم و در ادمه راه به کمدی رسیدم و کمدی دلخواه و دلنشین خود را پیدا کردم . 

درویشی افزود : سبک من تئاتر آزاد است و در این گونه به دنبال دل مردم و ایجاد ر وحیه نشاط و شادابی هستم نه نقد نقادان . هدف من خنداندن مردم است .

کارگردان شب شیشه گفت : چهل شب قرار است «شب شیشه» اجرا شود و قصه آن در خصوص آداب و رسوم شب شیشه نوزاد در کرمان است که امیدوارم مورد توجه مردم و علاقه مندان قرار گیرد . چرا که در شرایط فعلی و با توجه به مشکلات اقتصادی خنداندن و شاد کردن مردم ضروری است و امیدوارم گروه های دیگر نیز در این شیوه نمایشیکار به روی صحنه ببرند .  

هادی درویشی- زهرا اسلامی-حمیده صادقی- تورج فقیه پور- حمید جعفری- اکرم زارع-مجتبی مختارآبادی-عباس ده کافی و رضا درویشی بازیگران «شب شیشه» هستند و رضا زر استان موسیقی ان را بر عهده دارد . بهای بلیط این نمایش 10 هزار تومان است .




مطالب مرتبط

درخشش کرمانی‌ها در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

درخشش کرمانی‌ها در جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «خانه‌های اجاره‌ای» از استان کرمان، با دریافت چندین جایزه از جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر، به جشنواره فجر معرفی شد. هنرمندان نمایش‌‌های «کلاه شما قاضی» و «یادگار پدر» هم در این رویداد هنری، خوش درخشیدند.

|

گفت و گو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمان

رضا درویشی: گاهی پیام یک نمایش کوتاه، در صد کتاب نمی‌گنجد
گفت و گو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمان

رضا درویشی: گاهی پیام یک نمایش کوتاه، در صد کتاب نمی‌گنجد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمان، سی و پنجمین جشنواره تئاتر این استان ازجمعه 26  تا دو‌شنبه 29 آبان ماه در حال برگزاری است. شنبه ساعت 14:30 نمایش خیابانی « یادگار پدر» به نویسندگی و ...

|

نظرات کاربران