در حال بارگذاری ...
به همت گروه تئاتر میم

مثل میمون به روی صحنه می رود

به همت گروه تئاتر میم نمایش «مثل میمون» از ۱۳ مرداد تا ۷ شهریور در فرهنگسرای شورای شهر سیرجان به روی صحنه می رود. 

به گزارش تئاتر کرمان و به همت گروه تئاتر میم نمایش «مثل میمون» از ۱۳ مرداد تا ۷ شهریور در فرهنگسرای شورای شهر سیرجان به روی صحنه می رود. 

افراد یک شهر از مرزی انسانی که نباید  می گذرند و چرخه تکامل انها برعکس می شود و ارام ارام تبدیل به میمون می شوند . برای نجات خود به هر تخته شکسته ای چنگ می اندازند تا انسان بمانند در میان رعب و وحشت لحظه های کمیکی خلاق می شود . این یک تئاتر قصه گو است  و مخاطب در دل اعتراف انها به مادر مقدس با گذشته پیچ در پیچ هر شخصیت آشنا می شود شخصیت های که از دل زندگی واقعی نمونه برداری شدن تا حقایقی تلخ و تکان دهنده را باز گو کنند.  نمایش مثل میمون یک نمایش ضد جنگ و ضد خشونت است . 

بازیگران این نمایش عبارتند از : 

صابر سلطان احمدی  -حسام نورمندی - مرتضی مطلق - ایدا دولت ابادی  - بتول گلستانه - محمود موذنی - ابراهیم اسدی  زیدابادی  -  یسنا گلستانه -  سید مرتضی موسوی و  شهرزاد پژمان 

شایان ذکر است این نمایش از ۷ تا ۱۱ مرداد در کرمان ،(چهاراه سمیه خانه تئاتر) از ساعت ۱۸ سانس اول و  ساعت 20:30  سانس دوم اجرا شده است . 

سایر عوامل «مثل میمون» : 

رها اسدی و یاسین مطلق  : مدیر سالن 
ابراهیم اسدی زیدابادی : سرپرست گروه 
افسانه پورعبدل  : طراح لباس و مدیر صحنه 
محمد امینی  : مدیر مالی 
فرهاد ستوده : نور 
علی سعیدی و مصطفی سالاری :  تبلیغات مجازی  فیلم بردار
حامد و تیام تاتوردی  :ساخت تیزر و طراحی پوستر و بروشور 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اینجا با هر باران یک‌نفر می‌میرد»

متنی پُرمایه و موفق در اجرا
نگاهی به نمایش «اینجا با هر باران یک‌نفر می‌میرد»

متنی پُرمایه و موفق در اجرا

مریم امانی: رنج‌هایی که زیر سایه­ جنگ می­‌رویند، گیاهان هرزی هستند که به آدم‌ها می‌پیچند و ذره ذره شیره­ هستی­‌شان را می­‌مکند. ساکنان مرزهای غربی ایران در همسایگی و همخانگی با ...

|

نظرات کاربران