در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در جیرفت

از پوستر دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان رونمایی شد

با حضور حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان،افتخاری معاونت هنری اداره کل ارشاد، الله توکلی رئیس انجمن هنرهای نمایشی جنوب و جمعی از هنرمندان مراسم رونمایی از پوستر دهمین جشنواره تئاتر استانی فجر برگزار شد.

به گزارش تئاتر کرمان، با حضور حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان،افتخاری معاونت هنری اداره کل ارشاد، الله توکلی رئیس انجمن هنرهای نمایشی جنوب و جمعی از هنرمندان مراسم رونمایی از پوستر دهمین جشنواره تئاتر استانی فجر برگزار شد.

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال روز امامت امام زمان (عج) گفت: از گروه هایی که در بحث تولید تئاتر با موضوع ظهور وارد عمل شوند حمایت ویژه ای خواهیم کرد.

اسحاقی با توجه به تاثیر مثبت تئاتر در فضای جامعه و فرهنگ سازی گفت: اجراهای عموم در شهرستان ها باید افزایش یابد و اجراهای جشنواره ها به تنهایی کافی نیست.

حسین اسحاقی در ادامه افزود:در بحث تئاتر نیاز به تعامل و همکاری بیشتری داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در دولت تدبیر و امید گفت: کارگاه های آموزشی یک نیاز و ضرورت است و نباید از آموزش در این حوزه غافل شویم.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید برنامه های خوبی در حوزه فرهنگی از جمله تئاتر در جنوب کرمان برگزار شده است.

حسین اسحاقی  با اشاره به نقش حمایتی اداره‌کل ارشاد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب با تمام توان از هنرمندان مستعد حمایت خواهد کرد

مدیر کل ارشاد جنوب از برگزاری دهمین جشنواره تئاتر استانی فجر در جنوب کرمان خبر داد و گفت :۶ نمایش از شهرستان های جنوب کرمان پس از مرحله بازبینی موفق به اخذ مجوز جهت شرکت در دهمین جشنواره تئاتر استانی فجر شدند.

وی افزود: جشنواره تئاتر استانی فجر از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ آبان ماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار خواهد شد

حسین اسحاقی در ادامه گفت :نمایش های راه یافته به دهمین جشنواره تئاتر استانی فجر از شهرستان های عنبرآباد، جیرفت، رودبار و منوجان هستند.




نظرات کاربران