در حال بارگذاری ...
با اجرای تئاتر «ما شدیم سنگ خدا»

دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان آغاز به کار کرد

دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، با حضور معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از هنرمندان و دوستداران تئاتر در سالن مداحی پور جیرفت آغاز شد.

به گزارش تئاتر کرمان، با حضور معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از هنرمندان و دوستداران تئاتر، دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، در سالن مداحی پور جیرفت آغاز شد.

در اولین اجرا از سری اجراهای دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، تئاتر «ما شدیم سنگ خدا»کاری از گروه تئاتر نخل شهرستان عنبرآباد به روی صحنه رفت.

این تئاتر به نویسندگی محسن میرزایی و کارگردانی محسن میرزایی و شهرام محمد آبادی است که در آن به مسائل اجتماعی پرداخته شده است.

از آنجایی که دهمین جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان، رقابتی است بنابراین هم زمان با اجرای تئاتر،  امیر آتشانی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون از تهران، امین سالاری بازیگر سینما، تئاتر و مدرس دانشگاه از هرمزگان و سلمان فارسی صالح زهی بازیگر سینما، تئاتر و مدرس دانشگاه سیستان و بلوچستان، اجراهای هر روز را داوری می‌کنند.

گفتنی است؛ پس از پایان هر اجرا، کارگاه نقد و بررسی توسط   نظر احمدی، یوسف فاریابی و حجت خواجه انصاری برگزار می شود و آثار مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند.




نظرات کاربران