در حال بارگذاری ...
پیام فرماندار سیرجان به جشنواره تئاتر استان

تئاتر صحنه زندگیست صحنه زیبایی ها شادی ها وغم هاست

تجربه موفق برگزاری جشنواره و ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان در سیرجان سبب شود تا این جشنواره پایدار هر سال کیفیت بهتر برگزار شود.

به گزارش تئاتر کرمان،  در متن این پیام آمده است: تئاتر صحنه زندگیست صحنه زیبایی ها شادی ها وغم هاست .جشنواره تئاتر مجموعه ای از فعالیت ها است که گروه های مختلف طی چند روز درفضای سالم باهم به رقابت می پردازند.

امسال مفتخریم که سیرجان میزبان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کرمان است و گروه های مختلف از سراسر استان با حضور و اجراهای خود فرصتی برای تبادل تجربیات علم آگاهی  ودانش روز تئاتر فراهم می کنند.

امیدوارم که مدیران دستگاه های اجرایی مخصوصا مدیران اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار برگزاری موفق جشنواره تئاتر بتوانند

در حوزه آموزش تئاتر نیز گام های مثبتی بردارند و تجربه پیشکسوتان را چراغ راه آیندگان کنند.

هنرمندان تئاتر عشق و محبت درونی را از طریق نمایش برای مخاطب عرضه می کنند. 

امیدوارم تجربه موفق برگزاری جشنواره و ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان در سیرجان سبب شود تا این جشنواره پایدار هر سال کیفیت بهتر برگزار شود.

از همه دست اندرکاران برگزاری جشنواره ، ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ، خانه هنرمندان کرمان، انجمن هنرهای نمایشی کرمان.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان، شرکت های صنعتی و معدنی  سیرجان، به خاطر حمایت و پشتیبانی از جشنواره کمال تشکر را دارم

به امید اینکه تئاتر این هنر والا به رشد جامعه کمک شایانی کند.

«محمد محمودآبادی» فرماندار ویژه سیرجان




نظرات کاربران