در حال بارگذاری ...
سعادت قتلویی بازیگر نمایش « به خنده گندم که رویای آرد» در گفتگو با تئاتر کرمان:

برای یک بازیگر شرکت در جشنواره فرصت بسیار خوبی است

برای یک بازیگر شرکت در جشنواره فرصت بسیار خوبی است. هم نشینی با اهالی تئاتر و شرکت در جلسه نقد و بررسی

به گزارش تئاتر کرمان، «سعادت قتلویی» بازیگر نمایش « به خنده گندم که رویای آرد» با خبرنگار تئاتر کرمان گفت گویی انجام داده است که بدین شرح است : 

1 - درباره نمایش به خنده گندم که رویای آرد توضیح دهید ؟

- به خنده گندم که رویای آرد یک نمایش در سه اپیزد با محوریت یک پرسشگر و سه داستان متفاوت است . داستان اول  درباره ی یکسزی از افرادی است

 

که عواقب پس از جنگ گریبان گیر آنهاست. مردی که خانواده اش را در بمباران ازدست داده است و چندین سال است که دنبال آنها می گردد.

در اپیزد دوم زنی که در آتش جنگ شوهر و بچه اش را ازدست داده است و در اپیزد سوم زنی که بعد از خمپاره باران شهر فرزندش را گم کرده فرزند بیماری پیدا می کند

و حال بعد مرگ فرزند نمی خواهد حقیقت را باور کند و...

 

2- جشنواره سیرجان را چگونه ارزیابی می کنید؟

- عوامل برگزاری جشنواره سیرجان تمام تلاش خود را کردند تا جشنواره به بهترین نحو برگزار شود اما زمان بسیار کم برای آماده سازی دکور و صحنه از معضلات اصلی این جشنواره است.

 

3- فعالیت هنری خود را از چه سالی آغاز کردید؟

- از سال 1394 با نمایش «موش آدم» به کارگردانی مهدی حاج محمدی وارد تئاتر شدم و با نمایش «لوتیان مرد رند» به کارگردانی محسن میرزایی در سه جشنواره شرکت کردم.در سال 1397 در نمایش «بنداربیدخش»  به کارگردانی سیدمجتبی میرحسینی ایفای نقش کردم .

 

4- برگزاری جشنواره چه تاثیری بر رشد تئاتر می گذارد؟

- برای یک بازیگر شرکت در جشنواره فرصت بسیار خوبی است. هم نشینی با اهالی تئاتر ، دیدن سایر آثار جشنواره و شرکت در جلسات نقد و بررسی از ویژگی های برگزاری جشنواره است که مطمعنا در روند رو به رشد تئاتر موثر است . جشنواره تئاتر استانی از 26 آبان ماه در تالار فردوسی سیرجان و پلاتوی شهرداری سالن غدیر در حال برگزاری است . 




نظرات کاربران