در حال بارگذاری ...

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کرمان

محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کرمان پیام داد، متن پیام به شرح زیر است:

جشنوارهای تئاتر ، زمینه ارتباط اثر بخش و چند جانبه در حوزه نمایش را فراهم می اورند و عامل گفتگوهایی چند جانبه و جریان ساز را به دنبال خود دارند .

این گفتگوهای چند بخشی؛ می توانند بین مسولان و هنرمندان ،هنرمندان با هنرمندان و هنرمندان با مخاطبان شکل بگیرد و تبدیل به راهکاری جدید و دستمایه سوگیری هدفمندی برای سال آینده باشد .

از همین روست که این جشنواره ها ، باید تبدیل به مراسمی بیش از یک جشنواره شوند ؛آن هم در حوزه هنر فاخر تئاتر که گفتگو جزو اصل و بنیاد آن است .

علاوه بر این ، هنر تئاتر به لحاظ جاذبه های فراوانی که دارد به طور حتم می تواند در انتقال پیام های فرهنگی،اجتماعی ،دینی و اخلاقی موثر باشد و از این رهگذر مشکلات را در جامعه رصد کند و در قالب متون نمایشی مناسب و ساخت اثر نمایشی واقعیت ها را منتقل نماید ، هم از این روست که نمایش حیات خود را از جامعه و مردم وام می‌گیرد .

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان که این روزها با حضور گروههای برگزیده در سیرجان و به میزبانی مردم ،مسولان و اهالی نمایش این شهرستان در حال برگزاری است ،به رغم فراز و فرودهای آن ، این ظرفیت را دارا می باشد که نماینده و نمایندگانی شایسته از جامعه تئاتری استان با آن همه ظرفیت و تاریخچه قابل دفاع به کشور معرفی نماید .

برای همه مسولان برگزار کننده، ستاد برگزاری ، هنرمندان ،کارگردانها ،بازیگران و تک تک هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره آرزوی سربلندی و عزت و توان هرچه بیشتر در هنرنمایی های بی بدیل در صحنه باشکوه و با صلابت تئاتر دارم / .

محمد رضا علیزاده احمد ابادی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان




نظرات کاربران