در حال بارگذاری ...
با رقابت ۱۴ گروه نمایشی از مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

جشنواره کشوری هنرهای نمایشی در کرمان برگزار می‌شود

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله‌ی استانی، با رقابت ۱۴ گروه نمایشی از مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش تئاتر کرمان، هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله‌ی استانی، با رقابت ۱۴ گروه نمایشی از مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ آذر ۹۸ در کرمان برگزار می‌شود.
 در پایان لوح فشرده سه گروه برگزیده در مرحله‌ی استانی به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره کشوری هنرهای نمایشی ارسال خواهد شد و در نهایت با نظر هیات انتخاب، ۱۴ نمایش به مرحله‌ی پایانی و اجرای صحنه‌ای می‌رود و ۲۶ تا ۲۹ فروردین ۹۹ به رقابت می‌پردازند.
شرکت‌کنندگان در این جشنواره  اعضای ۱۲ تا ۱۸ سال مراکز فرهنگی‌ هنری کانون، اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۴ سال و مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.
محسن میرزایی، ایمان تاج سلیمان و سکینه عرب‌نژاد به داوری نمایش‌های «کلاغ خنزرپنزری» از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره دو کرمان، «الاغه و کلاغه» از کانون کوهبنان، «قصه مزرعه» از کانون سیرجان، «آتش به سر» از کانون رفسنجان دو، «عروسی خاله سوسکه» از کانون شهداد، «بز و درخت غرغرو» از کانون شماره پنج کرمان، «فرشته‌ای از آسمون» از کانون پاریز، «دلم یک دوست می‌خواهد» از کانون عنبرآباد، «تو مثل من نباش» از کانون جیرفت، «مروارید» از کانون زرند، «گوساله لجباز» از کانون بردسیر دو، «مهمان جامانده» از کانون رفسنجان یک، «زور کی از همه بیشتره» از کانون بم و «پرواز با قطار» از کانون انار در طی سه روز جشنواره می‌پردازند .




نظرات کاربران