در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت روز خبرنگار؛

تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با انتشار پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت .

به گزارش کرمان تئاتر،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد،متن پیام به شرح ذیل است؛
مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند: اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید، بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد و پرچم دار رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند، بیان آنان روشنی بخش هر واقعیت و حقیقت بوده و به نمایندگی از افکار عمومی، مطالبه‌گران شفافیت هستند و در کلام وحی به قداست و کرامت آن قسم یاد شده است.

تعهد، تخصص و تعصب بر صیانت از منافع مردم از جمله ملزوماتی است که می‌تواند حرفه خبرنگاری و فرآیند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را در پیشبرد اهداف کشور و صیانت از منافع ملی به یک فعالیت اثربخش و یاری‌رسان حاکمیت بدل نموده و نورامید و آگاهی بر جامعه بتاباند.
خبرنگاری تنها شغل نیست؛ بله هنر، عشق، طلوع حقیقت... است و  قلم بهانه ای برای افکارجویندگان حقیقت در اقیانوس پر تلاطم واژگان که جسورانه حق را جست و جو می کنند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، شهید اسماعیل عمرانی، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران صدیق و کوشا تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق ایشان را خواستارم.
 
حسین اسحاقی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان




نظرات کاربران